וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבשה את הרשת: הזמרת בת ה-18 עם הקול המהפנט

אילן גלר

13.8.2015 / 7:46

רוב הזמרים והזמרות המקצועיים נעזרים ב-Auto-Tune כדי להישמע מעולה, אבל הגולשים הצליחו לאתר זמרת צעירה שנשמעת ככה בלי שום כלי עזר

יוטיוב

אזהרה: הסוד שאנו עומדים לספר עשוי להרוס לכם את ההנאה ממוזיקה פופולרית. עדיין כאן? כדאי שתשבו. ברבים מהשירים המוכרים לכם, קול הזמר או הזמרת שאתם שומעים הוא בהחלט לא קולם הטבעי, כפי שהוקלט באולפן. כמעט תמיד, מעדיפים המפיקים להעביר את ההקלטה תחילה דרך תוכנת Auto-Tune, שהיא רכיב אוטומטי שנועד לשפר את איכות הקול באופן מלאכותי. Auto-Tune מתקנת זיופים וחריקות בקול, וכך גם זמר חסר כישרון לחלוטין יישמע כזמיר מלידה.

אבל מה עם זמרים כישרוניים באמת, כאלו שנשמעים מדהים גם ללא עזרת מחשב וציוד הקלטה מתוחכם? אלו קצת יותר נדירים אך עושה רושם שהאינטרנט הצליחה למצוא אחת כזו. בסרטון הווידאו, שהועלה השבוע לרשת וכבר נצפה על ידי מאות אלפי גולשים, אמה רובינסון בת ה-18 שרה את השיר Paper Hearts ללא שום עזרה מכאנית - ומבצעת אותו באופן מושלם.

אמה היא עדיין לא זמרת מקצועית, אך בזכות החשיפה הזו ביוטיוב בוודאי תהפוך לאחת לאחר שאחת מחברות ההפקה תחטוף אותה. בינתיים היא יכולה ליהנות מ-15 דקות הוויראליות שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully