וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: האקרים פרצו למסכים בתחנת אוטובוס ושידרו פורנו

13.8.2015 / 7:52

הנוסעים בתחנת האוטובוס בעיר קוריצ'יבה כנראה הופתעו להרים את ראשם ולגלות במקום עדכונים על איחורי קווים סרטון פורנו קשה שניגן בכל התחנה במשך כרגע שעה

פורנוגרפיה להמונים: המבקרים בתחנת האוטובוס בוק?י?ראו?, הממוקמת בעיר קוריצ'יבה, שבדרום ברזיל, נדהמו ממה שראו על מסכי העדכונים הממוקמים מעל הרציפים בערב שישי האחרון. במקום להתעדכן בקווים שמאחרים, נאלצו הנוסעים לצפות בתוכן בוטה מאתר הפורנו הפופולרי Xvideos.

את הבונוס הבלתי צפוי הזה לנסיעה הביתה אחרי עבודה, או לבילוי לקראת הסופ"ש, העניק לנוסעים האקר (או האקרים), שביצעו פריצה מקוונת למערכות התחנה והשתלטו על המסכים במשך כרבע שעה. האירוע התרחש בשעות השיא של ערב שישי, המקבילה המערבית של ערב חמישי אצלנו - זמן בו התחנה בתפוסה מלאה והרציפים עמוסים באנשים. והמדיה החברתית? צהלה ושמחה, כמובן, עם גל של שיתופים ותגובות שנונות יותר ופחות.

פקידי העירייה בקוריצ'יבה, המונה שני מיליון תושבים ונחשבת לאחת הגדולות בברזיל, הודיעו כי דרשו מהחברה המתפעלת את המסכים להדק את האבטחה, בעוד יחידת הסייבר המשטרתית פועלת לאתר את מקור הפריצה באמצעות כתובת ה-IP, שככל הנראה הוסוותה.

אילוסטרציה. ShutterStock
איי סלצ'פגו!/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully