וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעדה את קצב הלב שלה בזמן סקס - וחלקה עם הרשת

13.8.2015 / 8:38

צמיד FitBit משמש למדידת קצב פעימות לב בזמן פעילות גופנית, אבל גולשת אחת באתר Reddit הוכיחה שאפשר גם ליצור עניין עולמי בגרף אחד, אם עונדים את הצמיד בזמן סקס, ומפרקים את התוצאות לתנוחות, אורגזמות וכו'

אילוסטרציה. ShutterStock
לכל גולש היה מה להגיב./ShutterStock

העלאת קצב פעימות הלב הוא יעד מכוון כשמתאמנים, אבל יותר תוצאת לוואי של כל פעילות גופנית אחרת. גולשת סקרנית אחת החליטה לבדוק כיצד ייראה גרף קצב פעימות הלב שלה בזמן סקס וזכתה לשלל תגובות מגולשים באתר שיתוף התוכן הפופולרי Reddit. הגולשת ששם המשתמש שלה noveltysin חלקה עם הקהילה במקוונת את הממצאים, אותם חובבי הסטטיסטיקה יוכלו לכנות רק כפורנוגרפיה של נתונים.

לצורך הניסוי, הקריטי לגורל האנושות, הגולשת בצמיד FitBit, העוקב אחר פעילות העונד באמצעות טכנולוגיה אלחוטית, ומתעד נתונים כמו כמות צעדים או מדרגות, איכות שינה ועוד - לצד מעקב אחר קצב הלב, כמובן.

את הגרף שנוצר לה במהלך הסקס היא השלימה בהסברים והערות משלב הלבשת הקונדום, דרך התנוחות, האורגמה (שלה קודם, אם תהיתם), ועד לשלב הרגיעה ואולי הסיגריה שאחרי.

כפי שניתן לראות, האקט כולו נמשך קצת פחות מתשע דקות; קצב פעימות הלב, כצפוי, היו הכי גבוה בזמן האורגזמה שלה והכי נמוך כשבן זוגה היה מעליה. התגובות כצפוי נעו מצפויות ונמוכות ועד למתוחכמות ומשעשעות למדי.

"יש לי את הזקפה הכי מבישה שהייתה לי בחיים", אמר אחד בהתייחס לעובדה שהוא פשוט מסתכל על גרף נתונים פשוט. אחר הסביר שמדובר בפורנוגרפיה אבסטרקטית. והשאר פשוט העירו על פרקי הזמן שצוינו על הגרף, מבלי להתייחס כלל לפעימות הלב. העירו על החלפת הפוזיציות בין בני הזוג ועל משך הזמן של כל שלב בסקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully