וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד לשמועות, אייפון 6C יושק כנראה בחודש הבא

אילן גלר

14.8.2015 / 6:41

אמנם מדובר בדיווחים לא רשמיים, אבל נראה שאפל תשיק בחודש הבא שלושה מכשירים חדשים ולא שניים. אחיו הגדול של אייפון 5C הזול יהיה משוכלל יותר וכנראה גם יצויד במארז מתכת ולא פלסטיק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסך קטן, שדרוג משמעותי לחומרה./מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך השבועות האחרונים לא חסרו לנו דיווחים אודות האייפון 6S וה-6S פלוס - היורשים של מכשירי הדגל הנוכחיים מבית אפל. אולם עד כה סברו ברוב אתרי הטכנולוגיה כי דגם האייפון 5C עשוי הפלסטיק לא יזכה ליורש משלו, אלא יבוטל וייעלם בעקבות נתונים מכירות מאכזבים. כעת עושה רושם כי זה לא המצב - ובחודש הבא תשיק אפל לא פחות משלושה מכשירים חדשים בו-זמנית.

לפי הדיווחים האחרונים, באפל בהחלט לא ויתרו על דגם האייפון המוזל, שצפוי להיחשף לצד אחיו הגדולים באירוע חגיגי בתאריך 9 בספטמבר. הפעם הוא יהיה מיוצר ממתכת ולא מפלסטיק זול למראה; הוא גם יצויד בחומרה חזקה הרבה יותר, מצלמה איכותית, זיכרון מורחב וסוללה שתספק לעוד כמה שעות פעולה. המסך דווקא ישמור על גודלו הנוכחי - 4 אינצ' (קטן יותר אפילו ממכשירי האנדרואיד הזולים), אך ייתכן שישודרג באיכות תצוגה משופרת.

נזכיר כי דגמי ה-6S השונים צפויים לכלול שלל שיפורי חומרה, ביניהם מסך הכולל חיישנים המודדים את עוצמת הלחיצה (Force Touch), מצלמות משופרות ומבנה מחוזק שימנע מהמכשיר להתקפל ולהישבר בכיס. החברה טרם שלחה הזמנות לאירוע ההשקה, כך שכל הדיווחים מוגדרים בשלב זה כשמועות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully