וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאלץ לעשות קעקוע של ג'ב בוש לאחר שהפסיד בהתערבות רשת בגלל ג'ב בוש

אילן גלר

14.8.2015 / 7:45

ויק ברגר האמריקני ניסה לעודד את הגולשים להפיץ קטע קצר של ג'ב בוש, המתמודד על ראשות המפלגה הרפובליקנית, והכריז כי יקעקע את שמו של בוש אם ה-Vine שלו יגיע למיליון צפיות. הוא כרגע ביותר מארבעה מיליון, בזכות המועמד לנשיאות

אחיו הצעיר של נשיא ארה"ב לשעבר, ג'ורג' וו. בוש מקווה ללכת בדרכם של אביו ואחיו, ולזכות בבחירות לנשיאות, עורך בימים אלו את קמפיין הפריימריז שלו במפלגה הרפובליקנית. לצורך כך, גויסו כמובן אנשי מדיה שתפקידם להפעיל את הגולשים ברשתות החברתיות השונות, וייתכן שאחד מהם עשה טעות מרה שהולידה סיפור מוזר למדי.

ויק ברגר מפנסילבניה, כנראה מחשיב את עצמו כמעריץ של ג'ב. הוא העלה בסוף חודש יולי קטע וידאו קצר ב-Vine, והתחייב כי אם יצבור מיליון צפיות - יקעקע את שמו של ג'ב בוש על גופו. בעמוד הטוויטר הרשמי של בוש שמו לב למחווה, והחליטו לתמוך בה. לעמוד עלה קישור לסרטון, לצד קריאה לפעולה, לכאורה בשמו של ג'ב, לצפות בסרטון כמה שיותר.

ייתכן שאנשי הקמפיין לא האמינו ברצינות שוויק יעמוד בהבטחתו, אך מתברר שהוא התכוון אליה במלוא הרצינות. בעקבות הפרסום בעמוד של בוש (ופרסומים בערוצי תקשורת שונים בעקבות זאת) הגיע הסרטון לרף מיליון הצפיות, והשבוע פורסמו תמונות הקעקוע המובטח.

כעת מתנוסס שמו של ג'ב בוש על גרונו של ויק ברגר - קעקוע שעמו יאלץ לחיות כל חייו, או לפחות עד שיחליט להסירו בניתוח כואב. האם כל זה ישפר את סיכוייו של בוש לנצח את המועמד דונאלד טראמפ בבחירות הפנימיות? אנחנו לא בטוחים אבל נראה שטראמפ כבר דואג לקעקע את שמו בעצמו בהתבטאויות שוביניסטיות וגזעניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully