וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאונות היא בפשטות: הקייס לסמארטפון שמתגבר על כוח המשיכה

אילן גלר

14.8.2015 / 6:47

לטענת מקימי ExtraVerso האיטלקית, הקייס שלהם מסוגל להדביק כל טלפון חכם לכל משטח, כאילו הוא הוצמד אליו בדבק מגע - אך משתחרר במשיכה קלה. בימים אלו הם מגייסים כסף להפיכת המוצר למסחרי

יח"צ - חד פעמי

חברה איטלקית צעירה בשם ExtraVerso מגייסת בימים אלו מימון מהגולשים להפיכת המוצר הייחודי שלהם למסחרי. הם טוענים שהצליחו לפתח קייס למכשירי סמארטפון בעל תכונה ייחודית - הוא נדבק תוך שניות לכל משטח, ואוחז בו כאילו הוצמד אליו בדבק מגע. אולם במשיכה קלה מתנתק הקשר, מבלי להשאיר לכלוך ועקבות; כל עוד לא תמשכו את המכשיר בחזרה אליכם, הוא יישאר צמוד למשטח במשך שעות, ימים ואפילו חודשים.

הטכנולוגיה עליה מבוסס הקייס החדשני היא מעין חיקוי של רגלי לטאות (אל תדאגו, אין שום דבר מגעיל בחומר הזה, הוא בלתי נראה לחלוטין). אלו המעוניינים בכיסוי דקיק יכולים להסתפק בשכבה המאפשרת לקייס להידבק לחומרים חיצוניים, ואילו משתמשים המעוניינים בהגנה מפני נפילות ושריטות מוזמנים להוסיף שכבת אבטחה קשיחה נוספת.

מגוון החומרים אליהם מסוגל הקייס להיצמד כולל זכוכית, מראות, אריחי ריצוף, מסכי מחשב, לוחות כתיבה, משטחי פלסטיק ומתכת. ככל שהמשטח ישר ונקי יותר, כך ההצמדה תפעל במשך זמן רב יותר. עלותו של הקייס עומדת על כ-30 דולרים בהזמנה מעמוד ה-Indiegogo של החברה, והוא זמין למבחר מכשירים פופולריים ביניהם אייפון 5 ו-6, גלקסי S5 וגלקסי 6S החדש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נצמד לחלון./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נצמד לקצה השולחן./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפילו נצמד לקיר./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully