וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג תחשוף הערב את הניידים החדשים שלה

באירוע, שישודר חי באתר, צפויה ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית להציג את מכשירי הדגל החדשים שלה מסדרת Note

סמסונג, MWC 2015, סמסונג אס 6, גלקסי S6. AP
האם נראה חידושים אמיתיים או רק שדרוגים מינוריים?/AP

חברת סמסונג צפויה לחשוף בעוד כמה שעות מכשירים חדשים, באירוע שייערך בניו יורק החל מהשעה 18:00 (שעון ישראל), ויועבר בשידור חי באינטרנט ברחבי העולם. עד כה, נהגה סמסונג להכריז על מכשירים חדשים בקיץ במסגרת תערוכת הסלולר הגרמנית IFA. השנה החליטה החברה לצאת לדרך עצמאית, ולקיים את האירוע שלה מוקדם יותר, ככל הנראה כדי לסחוט כיסוי תקשורתי מקיף יותר.

ההכרזה מגיעה בצילם של דו"חות רבעוניים לא מחמיאים לחברה הקוריאנית, ונתוני מכירות מאכזבים יחסית למכשירי ה-Galaxy S6, שהושקו לפני כחצי שנה. סמסונג היא אמנם עדיין אחת מיצרניות הסלולר הגדולות בעולם, אך חברות סיניות זולות נושפות בעורפה, כמו גם היריבה המיתולוגית אפל שמצליחה כל שנה לשבור שיאי מכירות עם דגמי ה-iPhone החדשים שלה.
על פי ההערכות והדליפות, סמסונג צפויה להציג הערב לפחות שלושה מכשירים חדשים: את הדור החדש של סדרת הפאבלטים שלה, Galaxy Note, כמו גם טאבלט חדש בעל מסך קמור וגרסה מוגדלת של ה-Galaxy S6, שתכונה Galaxy S6 Edge Plus.

לפי השמועות, המכשירים החדשים יגיעו עם גב זכוכית, שאמנם נראה מצוין אך לא מאפשר להחליף סוללה או להרחיב את זיכרון המכשיר באמצעות כרטיסי זיכרון, בדומה ל-Galaxy S6. כדי לפצות על זה, צפויה סמסונג להתמקד בזמן סוללה ארוך במיוחד במכשירים החדשים.
כמובן שבשלב זה מדובר בספקולציות בלבד, ויכול להיות שסמסונג תפתיע עם מכשירים חדשים לגמרי. כך או כך, המטרה של האירוע ברורה: להציג לעולם את הדור החדש של מכשירי סמסונג, שיראו לאפל ולחברות האחרות מי השליטה האמיתית בשוק. עכשיו רק נותר להמתין ולראות אם היא אכן תצליח לשכנע אותנו בזה.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully