וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיליארדר הסודי: ההיי-טקיסט שחי בקרוואן ולא אוהב לבזבז

14.8.2015 / 6:58

במקום וילה מפוארת, או יאכטה מפקנת, טוני שאי בוחר להעביר את ימיו בקרוואן בגודל של 22 מ"ר בלבד. "גרתי בהמון מקומות בעולם וכאן אני הכי מאושר", הוא אומר ומסביר שהוא מעדיף חוויות על חומריות

מערכת וואלה!

כל היי-טקיסט מתחיל חולם על היום בו החברה שלו תמריא ותהיה שווה מיליארדים, או שהוא יביא את המכה באקזיט ויפרוש לעולם שכולו בטלה וגאדג'טים. עכשיו דמיינו רגע שעשיתם את זה ויש לכם אפשרות לקנות כל בית שתרצו. מה תקנו: דופלקס מפואר, בית חווה עם שטח ענק או וילה עם בריכה?
אז טוני שאי המיליארדר חושב קצת אחרת מרובנו. למנכ"ל זאפוס, אחת מחנויות הרשת המצליחות בעולם, יש ארבע זוגות נעליים בלבד והוא מאחסן אותם יחד עם שאר חפציו בקרוואן בגודל 22 מ"ר, בו הוא חי.

שאי מצהיר שהוא מעדיף חוויות יותר מאשר מוצרים וחומריות, וחוויות זה בהחלט מה שהוא מקבל כי ממש מחוץ לקרוואן שלו, שאי חולק את החצר עם תרנגולות מחמד ואפילו אלפקה חמודה. "גרתי בהמון מקומות בעולם וכאן אני הכי מאושר" מצהיר שאי.

אז כנראה שכסף באמת לא קונה אושר, אבל הוא בהחלט קונה אלפקה.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • היי טק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully