וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ניצח בקרב האווירי בין עיט לרחפן? צפו

13.8.2015 / 16:33

"העיט היה מאסיבי והשתמש בטפרים כדי לחבוט ברחפן ולהעיף אותו", כתב מעלה הסרטון האוסטרלי. לדבריו, העיט יצא מהמפגש ללא פגע

צילום מסך

אם חשבתם שהציפורים של אנגרי בירדס עצבניות, חכו עד שתראו את המתקפה של העיט הזה, שאפילו לא גנבו לו את הביצים. סרטון ויראלי חדש, שצבר עד כה יותר מ-1.35 מיליון צפיות, מראה עוף דורס מגן על הטריטוריה האווירית שלו, לא מפני עוף דורס מתחרה, אלא מפני רחפן חצוף.

בתיעוד, שצילם הרחפן, ניתן לראות את העיט מגיע ממרחק ישירות לרחפן ותוקף אותו תוך כדי תעופה. את התיעוד העלה לרשת צלם הווידאו האוסטרלי, אדם לנקסטר, שהטיס את הרחפן שלו באזור יער צפוף, כשלפתע הבחין בציפור ענקית תוקפת אותו. לנקסטר, בעלים של חברת צילום אווירי, שמח לתעד את הרגע המרשים, למרות שהוא נאלץ לשלם עליו.

"העיט היה מאסיבי והשתמש בטפרים כדי לחבוט ברחפן ולהעיף אותו", הוא כתב לצד הסרטון. "הוא חג מעליי אז יכולתי לראות ממש טוב. הדאגה העיקרית שלי הייתה לבריאות העיט". לנקסטר הדגיש כי הציפור, אותה זיהה כנקבה, יצאה ללא פגע מהמפגש האינטנסיבי, בניגוד לרחפן שדרש טיפול קל, לפני שהצליח להמריא שוב.

לדברי הצלם לא מדובר בתופעה חריגה. "אל תטיסו רחפנים באזורים של ציפורי טרף", הציע לחבריו לתחום, "ברור שהן תוקפות כי הן רואות בזה איום או ארוחה בגודל מתאים. לכם זה יעלה כסף - ולציפור בנזק פיזי אפשרי".

  • עוד באותו נושא:
  • רחפן
  • עיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully