וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנק העתיד: כבר ניתן לשלם עם קצב פעימות הלב

16.8.2015 / 6:54

שיטות תשלום מקוונות, מבוססות נתונים ביומטריים, הופכות לפופולריות במהרה וכעת ניתן לשלם לא רק באמצעות טביעת אצבע או טביעת עין

יח"צ - חד פעמי

כרטיסי אשראי אמנם עדיין נמצאים בשימוש בכל מקום, אך במקביל הם גם זן גווע, שנידון לכליה או צמצום לכל הפחות דרסטי, ממש כמו אבותיהם הצ'קים לפניהם. אחת הטכנולוגיה המקדימות את קצו של כרטיס הפלסטיק עצמו היא תשלום מקוון, באמצעות זיהוי ביומטרי, או במקרה הזה באמצעי מפתיע למדי - קצב פעימות לבכם.

צמיד ה-Nymi הוא פיתוח חכם המשמש כתחליף לכרטיס אשראי, שיכול לעבוד אך ורק אם אתם עונדים אותו. המוצר כולל חיישן, המתעד את הפעילות החשמלית בליבו של בעל הצמיד, בדומה לא.ק.ג המוכר מעולם הרפואה.

כל דפוס פעילות חשמלית שכזה ייחודי, ומשתנה מאדם לאדם - מה שמאפשר להשתמש בו בדיוק כמו בטביעת אצבע, כדי לאמת את זהות עונד הצמיד תחילה, ורק אז לאשר ביצוע תשלום, באמצעות רכיב NFC המובנה בצמיד.

ייקח עוד לא מעט זמן לפני שתקנו חלב ונס בכל מכולת עם הצמיד, או מוצרים דומים לו כמו נישת השעונים החכמים, שפורצת ומגדירה את גבולות הקטגוריה בימים אלו. עם זאת, הטכנולוגיה הזו הופכת במהרה לשכיחה והחברה שמאחורי הצמיד כבר מריצה, עבור חברת מאסטרקארד בקנדה, ניסוי שצפוי להתרחב לאזורים נוספים בהמשך השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully