וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבשורה לפי סמסונג: מסכים גדולים וחיי סוללה ארוכים

13.8.2015 / 17:08

באירוע Samsung Galaxy Unpacked 2015 שהתקיים הערב בניו יורק, הכריזה ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית על הפיצ'רים החדשים והשדרוגים במכשיריה החדשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחזירים עטרה ליושנה. המקלדת החדשה של סמסונג./מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג הציגה הערב (ה') שני מכשירים סלולריים חדשים, שהמשותף לשניהם הוא מסך גדול: ה-Galaxy S6 Edge Plus וה-Galaxy Note 5. שני המכשירים דומים בעיצוב התעשייתי שלהם, ומשלבים זכוכית ומתכת. עם זאת הם שונים בייעוד: בעוד ה-Note מיועד בעיקר למשתמשים עסקיים, ומתהדר בעט חרט ואפשרויות למולטי-טאסקינג מתקדם, ה-Edge Plus נועד יותר לצריכה ויצירה של מדיה. שני המכשירים כוללים מסכי QHD איכותיים בגודל 5.7 אינץ', ארבעה גיגה זיכרון RAM ותמיכה בהטענה אלחוטית מהירה.

כמו כן, סמסונג הציגה כיסוי-מקלדת ל-Note, שהופך אותו למעין בלאקברי. המקלדת הפיזית "מתלבשת" על החלק התחתון של מסך ה-Note 5, ומאפשרת הקלדת טקסט מהירה. כשהיא לא בשימוש ניתן להצמיד אותה לחלק האחורי של הכיסוי כדי שלא תלך לאיבוד. סמסונג ציינה בנוסף לכך שהעט המצורף ל-Note יהיה מדוייק יותר מקודמיו, ויאפשר לבצע פעולות חדשות, כמו למשל לרשום פתקים גם כשהמכשיר נעול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Galaxy Note 5./מערכת וואלה!, צילום מסך

סמסונג הציגה גם תכונת "שידור חי", שתאפשר לבעלי המכשירים החדשים להזרים וידאו בשידור חי ישירות ליוטיוב דרך המכשיר, בלי להוריד אפליקציות צד ג'. התכונה הזאת, שמגיעה להתחרות באפליקציות כמו Periscope ו-Meerkat, אמורה על פי סמסונג "פשוט לעבוד", מבלי לסבך את המשתמשים בהורדת אפליקציות חיצוניות. מצלמות הוידאו של המכשירים יאפשרו צילום ברזולוצית 4K.

המכשירים החדשים צפויים להגיע למדפי החנויות בארצות הברית כבר בשבוע הבא. עדיין לא ידוע מתי הם ינחתו אצלנו בישראל, אך בדרך כלל מדובר בהפרש של שבועות ספורים בלבד מההשקה באמריקה. בנוסף למכשירים החדשים, חשפה סמסונג את שירות התשלומים Samsung Pay. השירות, שיושק בשבועות הקרובים בקוריאה ובארצות הברית, יאפשר לבעלי המכשירים החדשים לשלם במגוון רחב של חנויות ובאצעות סוגים שונים של כרטיסי אשראי ומועדוני לקוחות. למרות שסמסונג הבטיחה להביא את השירות למדינות נוספות בעולם בעתיד הקרוב, סביר להניח שלא נראה אותו מגיע לארץ בחודשים הקרובים, אם בכלל.

כמו כן, סמסונג רמזה על התוכניות שלה לכנס הסלולר IFA, שיתרחש בברלין בתחילת ספטמבר. סמסונג צפוייה לחשוף שם את התשובה שלה ל-Apple Watch - שעון חכם חדש ועגול, עם ממשק חדש לחלוטין.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Galaxy S6 Edge Plus./מערכת וואלה!, צילום מסך

לייב בלוגינג מהאירוע

18:45 - זהו. נגמר. היה קצר, וסמסונג הזמינו את כולם להצטרף אליהם בתערוכת IFA בברלין כדי להמשיך ולהציץ לעתיד של החברה.

18:43 - אלנה חוזרת לבמה, ומציגה מה שנראה כמו שעון. עגול. טריילר קצר בווידאו, והבטחה לחשיפה בברלין בתחילת ספטמבר.

18:41 - המכשיר לא שומר את פרטי העסקאות כדי לשמור על הפרטיות של המשתמשים. השירות יתחיל כבר ב-20.8 לפעול בקוריאה, וכחודש מאוחר יותר יגיע לארה"ב. מתישהו בעתיד יצטרפו מדינות נוספות.

18:40 - עוברים לדבר על Samsung Pay. על פי סמסונג, הפתרונות הנוכחיים בשוק (Apple Pay) לא מספיק זמינים, ובכך מגבילים את המשתמשים. הפילוסופיה הבסיסית של השירות החדש של סמסונג היא להגיע לזמינות גדולה יותר.

כדי לעשות את זה, המכשירים החדשים של סמסונג (החל מה-S6 הקיים) מתבססים על טכנולוגיות קיימות של קוראי כרטיסי אשראי, ולא מבקשים מהקמעונאים להצטייד בציוד מיוחד כדי לתמוך בכך. "אם החנות יכולה לקרוא כרטיסי אשראי - היא יכולה גם לתמוך ב-Samsung Pay". היא תומכת במגוון כרטיסי אשראי קיימים, כרטיסי מועדון של חנויות ועוד.

כדאי להדגיש מעכשיו: הסיכוי שהשירות הזה יהיה זמין בישראל אפסי. אבל היי, אולי נופתע בהמשך.

18:35 - השקה בארה"ב ובקנדה ב-21.8 (בשבוע הבא). אם אתם טסים לארה"ב ניתן לבצע הזמנה מוקדמת כבר היום. לא ברור מתי יגיע לישראל, אך סביר להניח שזה יהיה גם כן בשבועות הקרובים.

18:33 - בואו נדבר על בטריות. המכשירים החדשים לא מאפשרים החלפת סוללות, וכדי לפצות על זה סמסונג תאפשר לטעון אותם בצורה מהירה ואלחוטית. ניתן לטעון סוללה ריקה עד למצב מלא תוך שעתיים בלבד, בצורה אלחוטית - מהר יותר מהמטענים המהירים (והחוטיים) הקודמים של החברה.

סמסונג מדגישה כאן את העניין האלחוטי - לדעתם, העתיד של הטכולוגיה כבר לא יכלול חוטים, והילדים שלנו לא יבינו למה פעם היינו צריכים לחפש חוטים כדי למלא את הבטריה של הסמארטפון שלהם. לא ממש ברור אם המטענים האלחוטיים האלה יגיעו בערכה יחד עם המכשיר, או שיהיה צריך לשלם עליהם בנפרד. אנחנו מהמרים על האפשרות השנייה.

18:30 - פרטים טכניים שתקפים לגבי שני המכשירים: מסכי QHD, זכרון מובנה של 4 ג'יגה (הכמות הגדולה ביותר של זכרון RAM בהסטוריה של סמסונג) כדי שריבוי משימות לא יגרום לאפליקציות לקרוס, תמיכה ברשתות 4G מהירות, מצלמה משופרת עם תמיכה בוידאו 4K, מייצב תמונה דיגיטלי משופר שמצטרף למייצב אופטי לתמונות חלקות ולא מטושטשות. בנוסף, הציגה סמסונג תוכנת סינכרון חדשה למחשב, שתאפשר להעביר קבצים בין המכשירים לבין מחשבי PC ומק בצורה אלחוטית, ללא כבלים.

18:25 - תכונה חדשה במכשיר: שידור חי. אפליקציה מובנית שמאפשרת להזרים וידאו בשיעור חי מהנייד ישירות ליוטיוב - כל זה בלי להוריד שום אפליקציה נוספת. הצדדים המעוקלים של מסך האדג' (5.7 אינץ') מאפשרים ליצור קיצורי דרך לאנשי קשר ואפליקציות אהובות.

18:20 - אלנה קוטון, סגנית הנשיא לענייני שיווק מוצרים בסמסונג אמריקה, עולה לבמה להציג את ה-S6 Edge Plus.

18:18 - סמסונג משיקה Keynoard Cover - שילוב של כיסוי לסמארטפון עם מקלדת פיזית בחלק התחתון. מה שהופך את המכשיר לסוג של בלאקברי מודרני. די מגניב, אך כמובן מגיע על חשבון חלק מהמסך שמוסתר על ידי המקלדת. כשלא רוצים להשתמש במקלדת ניתן לשחרר אותה מהמקום ולהצמיד אותה לחלק האחורי של הכיסוי.

17: 18 - העיצוב של ה-Note 5 דומה לזה של ה-S6 Edge: שילוב של זכוכית ומתכת, שיוצר מארז דק במיוחד שאמור להפוך את המכשיר לקטן יותר מהקודמים בלי להתפשר על גודל המסך.

הצד האחורי קעור כדי שהמכשיר יהיה נייד אפילו יותר, והמסך עצמו ישר לגמרי מה שהופך את השימוש בעט החרט המצורף לקל יותר. העט אמור להיות מדויק יותר מקודמיו, ואפשר להשתמש בו גם מבלי לפתוח את המכשיר.

18:15 - "כל גירסה של ה-Note היתה יותר פופולרית מהקודמת". סמסונג מודה שבעבר המכשירים עם מסכי הענק נחשבו לגימיק, אך היום הם כבר נורמה.

18:12 - ג'אסטין דניסון, סגן המנכ"ל, עולה לבמה לספר על המכשירים החדשים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'יי קיי שין./מערכת וואלה!, צילום מסך

18:11 - סמסונג משיקה את שירות Samsung Pay, שיעבוד בשני המכשירים החדשים. "השירות יהיה זמין כמעט בכל מקום כבר ביום הראשון שלו".

18:09 - המכשירים הם: Galaxy s6 Edge Plus ו-Galaxy Note 5. אין הפתעות בינתיים. ה-S6 הוא גירסה מוגדלת של ה-Edge המקורי. ה-Note 5 הוא, ובכן Note חדש.

18:07 - המנכ"ל מהלל מכשירים עם מסכים גדולים, שטובים הן לצריכת מדיה והן למולטיטסקינג.

18:06 - "אנחנו דוחפים את עצמנו להיות ראשונים. אחרים מצטרפים אלינו מאוחר יותר".

18:04 - ג'יי קיי שין, נשיא ומנכ"ל סמסונג, עולה לבמה. מחיאות כפיים סוערות. שלום לכולם! "התפקיד שלי הוא לפתח טכנולוגיה לשיפור החיים שלנו ולעצב את העולם", הוא מספר. "בסמסונג יש לנו פילוסופיה: אנחנו מקשיבים לכם, אנחנו סומכים עליכם, ואנחנו מראים את זה על ידי המצאת מכשירים חדשים והוצאה שלהם לפני כל השאר". כדוגמה לכך מראים את ה-Note, שבהתחלה כולם חשבו שהוא מוצר משוגע אבל היום כל התעשייה הולכת אחריו.

18:02 - מתחילים באיחור קליל, עם הכתובית הכה הולמת The Next Galaxy על המסך באולם הכנסים.

17:58 - עוד דקותיים מתחילים. האם סמסונג תפתיע, או תסתפק בהכרזות הצפויות של Note חדש ואולי איזה טאבלט פעור? מיד נדע.

חברת סמסונג חושפת כעת באירוע Samsung Galaxy Unpacked 2015 בניו יורק את מכשירי הדגל החדשים שלה מסדרת NOTE.

ההכרזה מגיעה בצילם של דו"חות רבעוניים לא מחמיאים לחברה הקוריאנית, ונתוני מכירות מאכזבים יחסית למכשירי ה-Galaxy S6, שהושקו לפני כחצי שנה. סמסונג היא אמנם עדיין אחת מיצרניות הסלולר הגדולות בעולם, אך חברות סיניות זולות נושפות בעורפה, כמו גם היריבה המיתולוגית אפל שמצליחה כל שנה לשבור שיאי מכירות עם דגמי ה-iPhone החדשים שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully