וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הזוג הוויראלי שדיווח על הריון והפלה רימה את הרשת?

14.8.2015 / 6:26

הסרטון הראשון של סם וניה נצפה יותר מ-13 מיליון פעמים תוך שמונה ימים. שלושה ימים אחרי זה הם העלו סרטון נוסף שצפו בו יותר מ-4 מיליון גולשים. ככל שהעדויות מצטברות עולה החשש שהרשת נפלה קורבן למתיחה, שבני הזוג רק הרוויחו ממנה

צילום מסך

בסוף שבוע שעבר רעשה הרשת סביב סרטון ויראלי שצבר מיליוני צפיות, בו נראה אב לעתיד מבשר, לכאורה, לבת זוגו שהיא בהריון, בטוויסט על הרגע המוכר.

בווידאו שצילם סם ריידר נראית אשתו, ניה, המומה ומאושרת לרגל הבשורה, אותה וידא לכאורה סם באמצעות בדיקת הריון ביתית. הוא החליט לצלם את הסרטון לאחר שבאותו היום ניה דיווחה לו, לטענתו, על איחור של שבועיים במחזור.

אלא שעכשיו, לאחר שבני הזוג מטקסס הספיקו להמשיך ולסחוט את רגשות הרשת ומיליוני יושביה גם באמצעות סיפור קורע לב על הפלה מהירה (Our Baby Had a Heartbeat) ואובדן של העובר, אליו התייחסו כאל תינוקת בווידאו שגרף מעל 4 מיליון צפיות, מטילים רופאים ספק בכך שבכלל היה הריון.

סיפור ההריון וההפלה גרמו לאלפי גולשים להגיב, ולשלוח איחולים לבני הזוג, בין היתר היות והזדהו כנוצרים אדוקים, אך גם הביא להרמת גבה ופקפוק בקרב גולשים שאינם מומחים ברפואה. אלו טענו כי התנהגות בני הזוג לא נראית טבעית, וגם לא ממש הגיונית.

מומחים ששוחחו עם אתר באזפיד בנושא טענו כי השיטה בה השתמש סם - דגימת שתן מדוללת מתוך אסלה מלאה במים - אינה סבירה או מומלצת ועשויה לתת תוצאות סרק.

ריידר הודה שהוא, או אישתו מעולם לא אימתו את ההריון אצל רופא. עם זאת הוא לא הודה כי מדובר במתיחה מתוכננת. גולשים רבים החלו לכתוב שההצהרה המשונה שלו מוכיחה שהפלה בוודאות לא הייתה, וככל הנראה גם לא הריון.

חשד נוסף עלה אחרי שטענתו של סם בפוסט מאוחר יותר, כי עזב עקב ההריון את עבודתו, גם הופרכה על ידי מעסיקו. בנוסף עלו חשדות לניסיונות של הזוג, לנצל את החשיפה שקיבלו להשגת טובות הנאה, או תשלום עבור קידום מוצרים.

נראה שבני הזוג ריידר, המנהלים ערוץ יוטיוב ותיק בו הם חולקים רגעים מחייהם אינם סובלים מאמינות יתר, וכנראה פשוט חיפשו ומצאו דרך מאוד לא סימפטית הפעם להשיג קצת צומי מהאיטרנט - ומיליוני צפיות שפירושן כמובן לא מעט כסף והמשך חשיפה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
סם וניה ריידר. יוטיוב, צילום מסך
אם אכן לא היה הריון, השאלה היא האם המתיחה הייתה מכוונת או לא?/צילום מסך, יוטיוב
  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully