וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה 3310 ישן נגד כדור ניקל בוער - מי ניצח?

16.8.2015 / 11:46

אחרי שהניחו את כדור המתכת המלובן שלהם על כל חפץ אפשרי (בערך), החבר'ה של "carsandwater" ניסו לבדוק האם אכן הטלפון הקלאסי של נוקיה עמיד כמו שכולם אומרים

צילום מסך

יש הטוענים שאחרי שואה גרעינית עתידית, ישרדו על פני כדור הארץ בעיקר ג'וקים, אבל אם הם ירצו להתקשר אחד לשני, רוב הסיכויים שהם יעשו זאת באמצעות מכשירי נוקיה הקלאסיים, שלבטח ישרדו את עוצמת הפיצוץ, הנשורת הגרעינית וכל מה שיבוא אחרי.

המכשירים הפופולריים, שהייתם יכולים למצוא כמעט בכל כיס בעידן שלפני הסמארטפונים, נודעו בקשיחותם ועמידותם האינסופית לכאורה נגד מכות, נפילות, חבטות ושאר צרות של חובבי גאדג'טים. אך כיצד יתמודד מכשיר נוקיה 3310, דגם עמיד במיוחד מתור הזהב של היצרנית הפינית, ששימש אותנו נאמנה עם פרוץ המילניום לפני 15 שנה בערך, במפגש חזיתי מול כדור ניקל בוער?

את זה בדיוק ניסו לבדוק יוצרי הסרטון הוויראלי הזה, שצבר כבר מעל חצי מיליון צפיות ביממה האחרונה, מאז עלה לרשת. בקטע הווידאו נראה הטלפון הוותיק במצב כמעט חדש לגמרי (לפחות חיצונית), כולל מדבקת המסך, רגע לפני המפגש עם הניקל המלובן, שאמנם הביס את נוקיה אבל לא כל כך בקלות. נלחמת בכבוד, 3310. ההיסטוריה לא תזכור אותך, אבל אנחנו לא נשכח לעולם את שיאי הסנייק ואת טקס בדיקת כל הצלצולים באוטובוס.

אגב, חלק מהגולשים ממהרים לטעון כי מדובר בזיוף אבל החבר'ה של carsandwater"" כבר הניחו את כדור הניקל הבוער שלהם על כל כך הרבה חפצים, שקשה להשתכנע שדווקא עכשיו מדובר בקטע שנערך בתוכנת גרפיקה.

  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully