וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורעת את הרשת: הקומיקאית האוסטרלית שמשחזרת תמונות סלבס

16.8.2015 / 15:33

"הסלבריטאים חושבים שהם עושים דברים נורמליים", מסבירה סלסט ברבר האוסטרלית את ההיגיון מאחורי עמוד האינסטגרם המצחיק שלה, שם היא משחזרת תמונות של מפורסמים כדי להראות כמה מגוחך זה נראה

אם חיקוי הוא אכן הצורה הכי גבוהה של הערכה, כפי שנהוג לומר, כנראה שהקומיקאית האוסטרלית סלסט ברבר מאוד מעריכה גיבורי תרבות כמו קים קרדשיאן, ניקי מינאז', ג'יזל, ג'סטין ביבר ואחרים. או שאולי, בעצם, קצת פחות. אם יש לכם כמה דקות, עמוד האינסטגרם שלה יגרום לכם לחייך בלי הפסקה.

ברבר, המככבת על מסכי הטלוויזיה באוסטרליה בתכנית "How Not to Behave" מעלה באופן קבוע לחשבון האינסטגרם שלה תמונות, בהן היא מחקה באופן המגחיך את תמונותיהן של מיטב הידוענים בעולם. מבחר התמונות אמור לשקף את חייהם האמיתיים, לכאורה, של הכוכבים תחת ההאשטאג #celestechallengeaccepted

בימים האחרונים הפרויקט הקטן שלה והולך ומתפשט באופן ויראלי. "זה פשוט התפוצץ בעשרת הימים האחרונים, עכשיו אנשים שולחים לי תמונות סלבס מגוחכות לשחזר", סיפרה הקומיקאית לדיילי מייל האוסטרלי, "קים קרדשיאן, מצטלמת בערימת זבל. מי עושה את זה בחיים האמיתיים?".

לדבריה, "אנשים לוקחים את זה יותר מדי ברצינות, יש להם כזו אובססיה עם מפורסמים, עם אנשים עשירים ומיוחסים. ועדיין הסלבריטאים חושבים שהם עושים דברים נורמליים".

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully