וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצור דרך מדליק באייפון: איך להגיע לראש המסך עם יד אחת?

17.8.2015 / 7:44

עם המעבר למסכים גדולים יותר, בדגמי אייפון 6 ואייפון 6 פלוס, אפל מאפשרת להגיע לאייקונים הגבוהים במסך עם האגודל באמצעות טריק פשוט

יוטיוב

עם המעבר של סמארטפונים למסכים גדולים יותר ושל טאבלטים למסכים קטנים יותר, כחלק מאבולוציית השדרוג הבלתי נמנעת שלהם, נראה שהולכת ומטשטשת ההבחנה בין הקטגוריות. מה שבטוח הוא שאת מכשירי הדגל האחרונים, המובילים את שוק הסמארטפונים, לא יכולים כל המשתמשים להחזיק בנוחות ביד אחת. נזכיר שבסופו של דבר, מדובר עדיין בטלפון ואנחנו אמורים להיות מסוגלים להשתמש בו בנוחות עם כמה אצבעות.

פתרון פשוט אחד לבעיה, המוצע למשתמשי iOS היא אפשרות ה-Reachability, שנוספה עם המעבר של מכשירי אייפון למסכים גדולים יותר בדגמי אייפון 6 ו-6 פלוס. עם השדרוג עלה גם הצורך להמשיך ולאפשר שימוש נוח ביד אחת, גם למשתמשים בעלי ידיים קטנות יותר, באמצעות גישה מהירה לתוכן המצוי בחלקו העליון והמרוחק יותר של המסך.

כדי להפעיל את תכונת ה-Reachability יש לגעת פעמיים במקש הבית, פעולה שתנמיך את החצי העליון של תוכן המכשיר לחצי התחתון, ותחזיר אותו למקום לאחר שתקישו על המסך. שימו לב - הכוונה לנגיעה קלה, ולא לחיצה כפולה מלאה, שתוביל אתכם למצב דפדוף בין אפליקציות.

מצד שני, אם עד היום כשנגעתם פעמיים בטעות במקש ה-Home לא הבנתם למה חצי מהמסך שלכם התחרפן, ואינכם באמת זקוקים לתכונה באופן שוטף, ניתן לכבותה ולהפעילה במידת הצורך באמצעות כניסה ל-Settings, בחירה ב-Accessibility והזזת המתג באפשרות Reachability למצב כבוי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
להגיע לכל המסך עם האגודל./מערכת וואלה, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully