וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורידו עכשיו: משחק שישפר את צעדי הריקוד שלכם

אורי סגל

17.8.2015 / 13:43

משחק שישפר את צעדי הריקוד שלכם, הצילו את האנושות, טוסו עד לחלל להרפתקה עם רובוטים ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

Omega: The first movement

אוהבים מוזיקה ומשחקי לחימה ואסטרטגיה? עכשיו תוכלו לשלב את שניהם ולהילחם באויבים תוך כדי האזנה למקצבים מגוונים. Omega היא אפליקציית לחימה מוזיקלית בעלת ממשק פשוט, נוח וקל לשימוש המיועדת לאנשים זריזי ידיים.

איך משחקים? לאחר שתבחרו טקטיקת לחימה, תופיע שורה בחלקו התחתון של המסך עליה ירוצו עיגולים צבעוניים. עליכם ללחוץ על העיגולים כשהם מגיעים לתבנית הנמצאת בצדה הימני של השורה. לרשותכם עומדות כמה טקטיקות: הגנה התקפה וצבירת כוח ואנרגיה. עברו את השלבים ותיהנו מטקטיקות לחימה נוספות.

להורדה לאייפון - לחצו כאן | החיסכון: 6.90 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Echo Prime

הצילו את האנושות! יצורים איומים מהחלל, פיראטים ושכירי חרב מעוניינים לפגוע בכם. הילחמו וחסלו את היריבים הגדולים ביותר בגלקסיה כשלרשותכם פקדי מגע אינטואיטיביים שיסייעו לכם לצלוח את האתגרים הרבים שעומדים לפניכם. המשחק מלא בקרבות ובכדי להתמקצע תיאלצו להשתמש בטכניקות לחימה וכלי נשק שונים. המשחק זמין למשתמשי iOS 7 ומעלה.

להורדה לאייפון - לחצו כאן | החיסכון: 3.50 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

RHYTHM THIEF & the Paris Caper

הצטרפו למשחק הרפתקאות המבוסס על קצב ייחודי ומדליק. המשחק יבחן את הזריזות שלכם, הסגנון והתזמון. הגרוב וסגנון הריקוד שלכם ילוו אתכם תוך כדי משימות שונות שיעמדו לפניכם, הצלחה במשימות תפתח לפניכם את האפשרות לרכוש בגדים חדשים ולהשתדרג. תוכלו ליהנות מ-50 משימות שונות, יותר מ-20 שירים מקוריים והמון הפתעות.

להורדה לאייפון - לחצו כאן | החיסכון: 34.90 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Assault Corps 2

אוהבים הרפתקאות ומחפשים משחק אונליין איכותי? מעכשיו ניתן לשחק אונליין מול מתמודדים מכל העולם באמצעות הסמארטפון במשחק שכולו הרפתקאות בתלת-ממד. Assault Corps 2 הוא משחק בעל ממשק פשוט, נוח וקל לשימוש. מטרת המשחק היא להגן על הבסיס הצבאי שלכם, ולכבוש את שטחי האויב.

הרכיבו את הצבא החזק ביותר עם כלי הנשק המתקדמים והחזקים ביותר וצאו לקרב. בכל משחק יכולים לשחק עד שמונה משתתפים והאפליקציה מאפשרת לכם לפתח כלי נשק חדשים בעזרת 18 רכיבי טכנולוגיה. תוכלו ליהנות מ-11 מפות צבאיות, 13 סוגי קרבות ו-18 כלי נשק כמו טנקים, מטוסי קרב ועוד. לכל נשק יש את היתרון הייחודי לו.

להורדה לאנדרואיד - לחצו כאן | החיסכון: 38 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Egyxos - Labryrinth Run

חולמים להיות גיבור סדרת הטלוויזיה Egyxos? אפליקציית Egyxos Labyrinth Run מצוידת בממשק פשוט, נוח וקל לשימוש ובעלת עיצוב מרשים של תלת-ממד צבעוני וקליל. המטרה: לאסוף כמה שיותר מטבעות, להתחמק מהמכשולים ולהביס את האויבים. על מנת לאסוף מטבעות ולהתחמק מהמכשולים יש להזיז את ליאו, גיבור המשחק, לימין או לשמאל בעזרת החלקה של האצבע על גבי המסך. על מנת להביס את אויביו של ליאו יש ללחוץ על המסך.

להורדה לאנדרואיד - לחצו כאן | החיסכון: 8.50 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Toy Defense 4: Sci-Fi Strategy

זהירות, רובוטים הולכים להשתלט על העולם! בואו לחוות את הרפתקאות החלל האולטימטיביות ולהשתתף בקרבות המכריעים ביותר עם חוצנים רובוטיים. לאפליקציית Toy Defense 4 ממשק פשוט וקל לשימוש ועיצוב צבעוני, מדליק המדמה עולם שכולו מדע בדיוני.

מטרת המשחק היא להגן על מגדל הביטחון מפני פלישה של רובוטים. כדי להצליח בכך מקמו את כלי הנשק המופיעים בצדו הימני התחתון של המסך על גבי המפה בעיגולים המסומנים. שימו לב: כלי הנשק עולים כסף! איך צוברים מטבעות? משמידים כמה שיותר חוצנים. במשחק 72 מפות של עולמות שונים: מאדים, ג'ונגלים ועוד, 8 סוגים שונים של חוצנים, 4 סוגי כלי נשק ו-6 בונוסים כמו אנשי תחזוקה, הקפאת תזוזת האויב ועוד.

להורדה לאנדרואיד - לחצו כאן | החיסכון: 10.40 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully