וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לשחזר קבצים מחוקים מ-iCloud? מדריך קצר

אילן גלר

18.8.2015 / 7:32

לוחות שנה, אנשי קשר או קבצים, שנמחקו בטעות באופן כללי, לא נעלמים לעד בשירות הענן של אפל. ניתן להתחרט עד שלושים יום ולשחזר אותם בקלות - אבל צריך גם להיזהר

אייפון. ShutterStock
מותר למחוק ולהתחרט./ShutterStock

אם אתם משתמשים בשירות הענן של אפל - iCloud, (במידה ובבעלותכם מכשיר אייפון או אייפד סביר להניח שאתם מנויים עליו מבלי לדעת כלל), תשמחו לשמוע כי החברה הוסיפה לאחרונה אפשרות לשחזור קבצים, לוחות שנה ואנשי קשר שנמחקו בטעות - עד 30 ימים אחורנית. השחזור עצמו פשוט ומהיר, אם כי בחלק מהמקרים עשוי לגרום לצרות.

בכדי לשחזר מידע שנמחק, עליכם להיכנס לדף הבית של iCloud ואז להקליק מצד ימין למעלה על שמכם ועל האפשרות Settings. הקישורים השונים לשחזור נמצאים בתחתית העמוד, תחת הכותרת Advanced. שחזור קבצים שנמחקו הוא האפשרות הפשוטה ביותר, ופשוט תחזיר את הקבצים הללו לתיקייה ממנה נמחקו. לעומת זאת, שחזור אנשי קשר עלול לגרום למחיקת פרטים עדכניים יותר, ששמרתם בספר הטלפונים, כך שעליכם לבדוק האם לא קיים בו רישום עדכני יותר.

שחזור לוחות שנה היא האפשרות הבעייתית ביותר, שכן בדרך בה אפל בנתה את השירות השבת לוח שנה שנמחק לקדמותו תגרום לכל האירועים בהם אישרתם את השתתפותכם להימחק, בעוד שכל האורחים לאירועים שאתם יצרתם יקבלו בקשת אישור מחודשת להשתתפות בהם. זו אפשרות שמוטב להשתמש בה רק כאמצעי אחרון בהחלט, אם מחקתם לוח שנה המכיל פריט מידע קריטי שאין לכם שום דרך אחרת להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully