וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסוי חברתי: העלתה לטינדר את אותה התמונה עם ובלי איפור - כמה זה השפיע?

אילן גלר

18.8.2015 / 12:40

מה הפער בין כמות הגברים שרצו להמשיך לדבר עם אלקסה מיטשל בת ה-22 בלי איפור לעומת אלו שרצו לדבר איתה אחרי עריכה גרפית של התמונות? בדיוק כמו שנדמה לכם

יוטיוב

אלקסה מיטשל בת ה-22 מנהלת בלוג וידאו בו היא עוסקת בנושאי אופנה ואיפור. לאחרונה החליטה לערוך ניסוי מסקרן, והכינה שני עותקים כמעט זהים של אותו הצילום. עותק אחד נותר טבעי, ללא כל תיקונים או עריכה, ואילו עותק שני זכה למקצה שיפורים באדיבות אפליקציית האייפון Relook. את שתי התמונות העלתה אלקסה לאפליקציית הדייטינג טינדר בזמנים שונים, ובכל פעם סימנה ל-100 גברים, באמצעות "משיכה ימינה", שהיא מעוניינת בשיחה (או קצת יותר) עמם.

התוצאות? עבור התמונה הטבעית, זו שלא עברה כל טיפול מלאכותי, זכתה מיטשל להיענות של 16 גברים. התמונה השנייה, שבזכות העיבוד הגרפי נראית בהירה ומקצועית יותר, שכנעה לא פחות מ-73 גברים ששווה לדבר עם אלקסה. המספרים הללו בהחלט לא הפתיעו אותה, שכן מיטשל ציפתה אפילו לפחות מ-16 פניות בעקבות התמונה המקורית שלה.

"אני חושבת שהניסוי שלי מדגים שגברים המשתמשים באפליקציות דייטינג כמו טינדר מגיבים היטב למראה נקי וחסר פגמים, לאו דווקא לאיפור מוגזם או תכונות קיצוניות", היא כותבת. זו נראית לנו כמסקנה מרחיקת לכת - אם הייתה משווה בין התמונה הרגילה שלה לתמונה בלבוש פחות צנוע, האם אינה סבורה כי הפער היה גדול אף יותר?

  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully