וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפריצה לאתר הבגידות: נחשפה כתובתו של ח"כ ישראלי

19.8.2015 / 10:28

בין פרטי המייל, ההתכתבויות הסודיות והפרטים האישיים של 37 מיליון משתמשי אתר "אשלי מדיסון" שנחשפו הלילה התגלתה גם כתובת המייל הרשמית (Knesset.gov.il) של חבר כנסת מכהן

מליאת הכנסת לפני קריאה ראשונה של חוק פיזור הכנסת. נועם מושקוביץ
"אין לי כל קשר לעניין". מליאת הכנסת./נועם מושקוביץ

עם דבר הידיעה על פרסום המידע שנגנב משרתי אתר הבגידות "אשלי מדיסון" החלו גולשים רבים לסרוק את כתובות המיילים של המשתמשים שנרשמו באתר, וכתובת אחת בלטה במיוחד לעין הישראלית - הדואר האלקטרוני הרשמי של חבר כנסת ישראלי.

כתובת המייל הרשומה באתר שייכת לדומיין Knesset.gov.il אך לדברי חבר הכנסת, "אין לי כל קשר לעניין. תוגש תלונה במשטרה, מישהו נרשם במייל שלי בכדי לפגוע בשמי הטוב, וגם כן תוגש תלונה נגד האתר, ועל האתר לחשוף את מקור הרישום".

ברשתות החברתיות החלה לרוץ תמונתו של הח"כ עם צילום מסך של כתובת המייל הישראלית, יחד עם כתובות מייל ממשלתיות נוספות ממדינות אחרות בעולם.

הלילה נחשפו הפנטזיות הסודיות, ההתכתבויות, פרטיהם האישיים, מספרי הטלפון ופרטי האשראי של 37 מיליון משתמשים (בהם 170 אלף ישראלים) פורסמו הלילה בדארקנט על ידי ההאקרים שפרצו לאתר הבגידות אשלי מדיסון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הודעת ההאקרים בדארקנט./מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, לפני חודש בדיוק נגנב המידע משרתי החברה הקנדית Avid Life Media, המחזיקה באתר ובאתרי היכרויות אחרים דוגמת Cougar Life שנועד לנשים מבוגרות המחפשות צעירים או Established Men שנועד לגברים מבוססים המחפשים בחורות וההיפך.

ההאקרים איימו לשחרר את כל המידע הפרטי של המשתמשים אם לא תוריד ALM את אתרי אשלי מדיסון ו-Established Men, באופן קבוע, ותבטל את האפליקציה שלהם. אחרי יממה של חוסר ודאות, הנהלת האתר התנצלה בפני המשתמשים על גניבת הנתונים והצהירה כי תאפשר זמנית למשתמשים למחוק את החשבונות שלהם באופן מלא מהאתר ללא תשלום - מה שעלה עד היום 19 דולרים לכל חשבון.

את ההאקרים כנראה זה לא סיפק ואמש, כאמור, נחשפו הקבצים עם כל הפנטזיות הסודיות והתכתובות של המשתמשים לצד פרטיהם האישיים, מספרי טלפון ופרטי האשראי שלהם. ב-ALM מאמינים שהפורץ הוא אדם עם הכשרה טכנית שבעבר הייתה לו גישה ישירה למערכות המידע הרגיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully