וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק חדש ומטריד: נהלו אימפריית נערות ליווי

אילן גלר

20.8.2015 / 7:34

משחק המובייל מעוצב כמו משחקי ניהול רבים אחרים, עם גרפיקה נקייה ועגולה, אך הוא מציע לכם להיכנס לעולם שכנראה לא תרצו לראות בסמארטפון של הילד

אתר רשמי

אוהבים משחקי ניהול אבל משתעממים מהנחת פסי רכבת או צינורות ביוב? ליוצרי המשחק החדש HunieCam Studio יש רעיון חדש שעשוי לעניין אתכם, כמעט כמו שהוא ירגיז אתכם - ניהול אימפריה של נערות ליווי, כולל הקמת אתר אינטרנט המיועד לשידורים חיים (Cams), שדרוג החוויה באמצעות רכישת צעצועי מין שונים ואפילו אנליזה של פרטי המשתמשים לצורך הגדלת הרווחים.

המשחק נמצא בשלב מוקדם יחסית בפיתוח, אך כבר מבטיח 20 נערות שונות שתוכלו לשכור את שירותיהן ולהרוויח על חשבונן. "לא אכפת להן להראות קצת עור בכדי לממן את התואר האוניברסיטאי שלהן", כך נכתב על הבנות הווירטואליות באתר המשחק הרשמי. פרט לרכישת אביזרים, תוכלו לשלוח את הנערות להכשרה במועדוני חשפנות או כנסים עסקיים, או ליום ספא על חשבונכם, שאמור להרגיע אותן.

רוב התגובות למשחק בינתיים אינן עוסקות כלל בסקסיסטיות הנוטפת ממנו, אלא דווקא בדמיון שלו למשחק דייטינג יפני בשם HuniePop המהווה לדעת רבים מהגולשים עלבון לתרבות היפנית. התגובות הללו כבר הביאו את צוות הפיתוח לפתיחת סקר גולשים על כיוון חדש לעיצוב המסכים והבחורות, כך שלפחות עושה רושם כי הצוות לוקח ברצינות את הפידבק הראשוני.

משחק נערות ליווי. אתר רשמי
בואו להתמקצע בניצול וירטואלי./אתר רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • משחק מחשב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully