וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורף את הרשת: רביטל והילדים מחכים לסוף החופש. צפו

19.8.2015 / 13:16

Rage Against The Machine - גרסת ההורים: מה עושים בשבועיים שנותרו עד סיום החופש הגדול? אימא אחת צילמה קליפ מתוסכל במיוחד, שהצליח לסחוף את הגולשים

צילום מסך

בלוז לחופש הגדול: גל החום שפוקד אותנו לאחרונה בטח שלא עוזר לתשישות ההורית בחופשת הקיץ, והאתגר הקבוע שלה - מה עושים עם הילדים היום, לעזאזל? רביטל ויטלזון יעקבס מצאה פתרון ממוזג וצילמה קליפ כייפי עם הילדים שלה,
ולהקת החתונות "רוקדים", לשיר "שיגיע ספטמבר". את המילים העבריות כתבה בהתאם ללחן של השיר "Do What They Told Ya" המיתולוגי של להקת Rage Against The Machine.

"בחמישי שעבר הילדים ואני התלבטנו בין לריב כל הדרך לג'ימבורי לבין להישאר בבית ולריב על מי מחזיק את השלט. בסוף החלטנו לצלם קליפ על סוף החופש הגדול", כתבה רביטל לצד הסרטון שזכה עד כה ליותר מ-26 אלף צפיות ומאות שיתופים.

"לפניי שאתם צופים בסרטון המטורף שלנו: 1. תקראו לילדים שלכם, 2. שימו רמקולים בפול וווליום", הנחתה רביטל את הגולשים, "כי ככה זה הורות באוגוסט, עייפות, זיעה וזעם, ששוחים בברכת הקטנים של האהבה".

"בשלישי שעבר בלילה, הגיע משום מקום רעב גדול להפיק קליפ על ייסורי סוף אוגוסט", מספרת רביטל בשיחה עם וואלה! TECH. "הכול היה ביחד אצלי בראש, הקטעים של הילדים, כוכבי האנימציה, כמו חיזיון מושלם".

לדבריה, "הילדים נהנו בטירוף, לדעתי זה היה אחד הימים היפים שלנו. כל מה שתמיד אסור – פתאום מותר. להפריע לי בקפה, לקפוץ על הספה, להתאפר במוגזמות, לחסל מעדנים וחטיפים ובעיקר לצעוק וללכת מכות".

ומה באמת תעשי, כשיגיע ספטמבר?
"אשתה קפה בשקט".

עשרות הגולשים שהגיבו לסרטון לא חסכו את התלהבותם ומיהרו לפרגן לרביטל ב-"מגניב", "ענק", "אדיר" וכמובן "חחחחח" המסורתי.

רביטל ויטלזון יעקבס. פייסבוק, צילום מסך
שיגיע ספטמבר./צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully