וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה לגולשת: "לא עונים במוקד? תשלחי הודעה בפייסבוק"

19.8.2015 / 17:54

במשך עשרות פעמים ניסתה תושבת ת"א לדווח למשטרה כי דירתה נפרצה, אך רק לאחר שפנתה למשטרת ישראל בפייסבוק היא זכתה למענה מהיר. שזה נחמד לשמוע, אבל צריך להדאיג את כולנו

Israel Police - משטרת ישראל שלום. פרצו לי לדירה, אתם לא זמינים כבר 23 פעמים. אבל לא נורא, זה לא שמנסים לרצוח אותי או משהו

Posted by Keren Liviatan on Wednesday, August 19, 2015

מה צריכה לעשות צעירה, תושבת תל אביב, שפרצו לה לדירה והיא לא מצליחה להשיג את המשטרה? מתברר שפנייה בפייסבוק מניבה תוצאות מהירות יותר מכל טלפון.
הגולשת קרן לויתן ניסתה להשיג היום את מוקד 100 של המשטרה במשך 23 פעמים; אחרי יותר מדי ניסיונות כושלים היא צילמה את ארכיון השיחות ופנתה לעמוד הפייסבוק של המשטרה עם צילומי מסך מרשיעים, ובעיקר מדאיגים.

"Israel Police - משטרת ישראל שלום. פרצו לי לדירה, אתם לא זמינים כבר 23 פעמים. אבל לא נורא, זה לא שמנסים לרצוח אותי או משהו", כתבה לויתן בסרקסטיות ולמרבה ההפתעה זכתה לתשובה תוך 12 דקות בלבד.

"צהריים טובים קרן, בבקשה תכתבי לנו בהודעה פרטית את כתובת המגורים שלך ומספר טלפון ממנו התקשרת למוקד", ענה בתגובה חשבון הפייסבוק הרשמי של משטרת ישראל. "ניסיתי בטלפון שלי והשיחה כל הזמן נכשלה", סיפרה קרן לוואלה! TECH. "פניתי לחברים בווטסאפ ואף אחד לא הצליח להשיג את המוקד מכמה ספקיות סלולר. אחרי שהעליתי את הפוסט הם [המשטרה] היו ממש זריזים. בסוף הגיע ניידת והם היו נורא נחמדים".

לדבריה, קרן וחבריה ניסו סך הכול להשיג את המוקד 40 או 50 פעמים לאחר שהיא הגיעה היום בצהריים לדירתה שבדרום העיר וגילתה את הדלת פתוחה. יש לציין כי היום דווח על תקלה נרחבת בשירותי בזק וייתכן כי מדובר בסיבה לחוסר המענה מצד המשטרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תגובה מהירה בפייסבוק./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עובדים גם בפרטי./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully