וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורות טובות: מהיום - ווטסאפ במחשב גם לאייפון

20.8.2015 / 9:56

אייפוניסטים יקרים, נמאס לכם לחזות בחבריכם מקשקשים במחשב בווטסאפ? מהיום גם אתם מוזמנים לסרוק את הקוד באתר ולהצטרף לחגיגה

צילום מסך

קצת יותר משמונה חודשים אחרי שהושק שירות ווטסאפ למחשב עבור משתמשי אנדרואיד, גם אייפוניסטים מוזמנים כעת למסיבה. עד כה השירות לא היה זמין למשתמשי אייפון בשל "מגבלות בפלטפורמה של אפל" אבל מהיום ניתן לסרוק את הקוד ולהשתמש באפליקציית הדפדפן לכרום ופיירפוקס מכל מכשיר.

כדי להשתמש בגרסה השולחנית של WhatsApp פשוט היכנסו לאתר, סרקו באמצעות האפליקציה את קוד ה-QR, שיאפשר לכם להפעיל את השירות מהדפדפן, דרך תפריט האפליקציה הראשי ואז בחרו ב-WhatsApp Web.

שימו לב שנדרשת הגרסה העדכנית ביותר על גבי האייפון לצורך סריקת הקוד. מהאפליקציה הסלולרית תוכלו בכל לעקוב אחר רשימת המחשבים המחוברים לחשבונכם (Logged in computers) ובמידת הצורך גם לנתק מחשב מרוחק. אם בחרתם להשתמש בשירות - זכרו שכל פעולה שתבצעו בדפדפן תיושם גם בגרסה הסלולרית, ולהיפך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתר ווסטאפ./מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודש שעבר הכריזה ווסטאפ על שדרוג משמעותי לשירות הכולל שינוי תמונה גם מהדפדפן, עדכון שורות סטטוס, ניהול קל יותר של ארכיון השיחות הפרטיות והקבוצתיות שלכם, ועוד שלל אפשרויות והגדרות, כולל היכולת המופלאה "להשתיק" ולצאת מקבוצות סוררות; כל אלה פיצ'רים שהיו זמינים עד אז רק מהאפליקציה בנייד.

חידוש נוסף שנכנס בחודש שעבר היה קיצורי מקלדת, לביצוע הפעולות הנפוצות בשירות, ומעט שינויי ממשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully