וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אפל עומדת להשיק רשמית אייפון ורוד?

אילן גלר

20.8.2015 / 11:59

נדמה שהצבע הזה מתאים יותר למכשירי אנדרואיד זולים ולא לתדמית היוקרתית שאפל מנסה לשדר, אבל בעוד 3 שבועות נדע האם לזהב, לאפור ולכסוף הולכת להצטרף אחות חדשה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שינוי כיוון של אפל או מתיחה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ככל שמועד ההכרזה הצפוי למכשירי האייפון 6S הולך ומתקרב, כך מתגבר מבול השמועות אודות החידושים אותם אפל עומדת לחשוף. השמועה האחרונה מגיעה אלינו מאתר סיני בעל רקורד של אמינות חלקית, הטוען כי הצליח להשיג תמונות של דגם 6S מקורי בצבע שלא ראינו עד היום - ורוד.

אם אכן מדובר במידע אותנטי, ולא זיוף פוטושופ (או אפילו צביעה פיזית של מכשיר קיים), הרי שהצבע הוורוד יצטרף לרשימת הצבעים המסורתית של אפל הכוללת זהב, אפור וכסף. השקת האייפון החדש צפויה להתקיים בתאריך 9 בספטמבר. בתמונות שהודלפו לכאורה לרשת נראות כתובות פרסומיות המתייחסות למכשירים בשמות שמוכיחים על פניו , כי מדובר אכן בדגם האייפון הבא ולא, למשל, באייפון 7 עתידי כלשהו.

האם אכן זה יהיה הצבע אותו תבחר אפל להוסיף למבחר? נדמה כי מכשיר ורוד אינו עומד בקו אחד עם הגוונים היוקרתיים והרציניים בהם בחרה החברה עד כה, אך אולי בהנהלתה חשים כי המכשיר זקוק לחיזוק נוסף מול מגוון מכשירי האנדרואיד השונים. את המידע הרשמי נקבל כנראה בעוד כשלושה שבועות, בעת מסיבת העיתונאים הרשמית של החברה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יהיו לזה קונים?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההימור שלנו: אם זה אמיתי - זה יימכר כמו לחמניות חמות./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully