וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרו דה לחולדה: האתר החדש שכובש את הרשת

20.8.2015 / 16:24

אם גם אתם גרים בתל אביב, וחוששים ממכת החולדות, האתר הוויראלי הפשוט הזה יחדיר בכם אהבה למכרסמים הקטנים, שיכולים לשמש גם כחיות מחמד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערב פיצוץ גשר מעריב, בעוד האגדה האורבנית החדשה על נחילי החולדות שהולכות להגיח מהביוב מקבלת חיזוק בדמות ממים ומכתב וויראלי פיקטיבי אחד באדיבות לא-עיריית-תל-אביב, נוסף לקלחת הזנבות גם אתר ישראלי חדש - "אמרו 'דה!' לחולדה", שהפך במהרה לוויראלי בפייסבוקספרה הישראלית. כל מה שעושה האתר הפשוט, אך מתוזמן היטב, הזה הוא לשאוב סרטוני חולדות חמודות מיוטיוב ולנגן אותם רנדומלית.

"כבר מספר שבועות שכולם מדברים על החולדות שעתידות להגיח עם תחילת החפירות ולהשתלט על העיר, מתלבטים איזו משקולת כדאי לשים על האסלה ומשתפים תמונות של חולדות שנצפו משוטטות, לכאורה, בבלפור וסרטונים שלהן שוחות בביוב", מספרת שהר לוינשטיין, שותפה ומנהלת קריאייטיב ראשית ב-Hooligans, שיזמו את האתר. "כחולי יוטיוב גילינו כבר מזמן מה שרוב התל-אביבים לא יודעים: חולדות משמשות גם כחיות מחמד די מוצלחות - הן חכמות, חברותיות ואפילו ניתנות לאילוף".

החבר'ה מאחורי האתר חשבו שיהיה נחמד להרגיע את ההיסטריה, באמצעות אתר שיציג את הצד החמוד של החולדות. "וכן, היה מעורב גם אלכוהול בתהליך. האפיון, העיצוב והפיתוח ארכו ביחד פחות מיומיים, כשבמקביל אספנו את סרטוני חולדות המחמד החמודים ביותר שמצאנו", מספרת שהר, "עקב דרישת הקהל, סרטים חדשים עשויים להתווסף בקרוב".

לדברי שהר, בתוך יום וחצי באוויר צבר האתר אלפי כניסות ומאות שיתופים. "התגובה הכי מפתיעה הייתה מפעילים למען זכויות בעלי חיים. "'אנונימוס' שיתפו את האתר והביאו לכמה מאות כניסות, אבל הכי התרגשנו מההודעה שקיבלנו מנהלת קבוצות 'חולדות מחמד' ו-'מהמעבדות לאהבה', שדואגים לחולדות שניצלו ממעבדות ניסויים לבית חם. היא כתבה לנו בפייסבוק תודה ענקית על זה שחשפנו את הצד החיובי והחמוד שלהן".

  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully