וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דיאטה דיגיטלית": טרנד שיימינג חדש נגד שמנות סוחף את הרשת

21.8.2015 / 6:28

אם בשנים האחרונות התרגלנו לראות יותר ויותר נשים מלאות (כלומר, נורמליות) שלא מתביישות לפרסם תמונות של עצמן ברשתות החברתיות, כעת נראה שהמתנגדים לכך נוקטים עמדה אקטיבית כדי להפגין את עמדתם השמרנית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גדול זה השחור החדש? לא כולם מסכימים./מערכת וואלה!, צילום מסך

נדמה לפעמים שלכל מחאה קמה מחאת נגד, ואתם יכולים להיות בטוחים שלמחאות חוצות יבשות יש לא מעט מתנגדים. טרנד השיימינג הוויראלי האחרון מצליח לסחוף את אלו שממש לא אוהבים את גל ההעצמה הנשית, ואת טרנד הנשים המלאות שמעלות לרשת תמונות של עצמן כשהן לא מתביישות להתנגד לסטנדרטים הבלתי אפשריים של רזון פוטושופי. אם חשבתם שהערות הטוקבקיסטים ברשת נבזיות, עוד לא ראיתם את עמוד האינסטגרם המכונה "פרויקט צלצל".

במסגרת הטרנד החדש המכונה "Thinner Beauty" (משחק מילים על "Inner Beauty"), לוקחים גולשים את תמונותיהן של נשים מלאות ומעבירים אותן תהליך "הרזייה" דיגיטלי מואץ באדיבות פוטושופ, כך שימוסגרו בדיוק באותו אופן נגדו ביקשו לצאת.

שמו של "פרויקט צלצל" (Harpoon) ניתן לו כתזכורת לאופן בו צדים לוויתנים. עמוד האינסטגרם בו מועלות התמונות מתיימר לבצע "שאיבת שומן" דיגיטלית לתושבות הרשת, במאבק חזיתי נגד פמינסטיות ונגד קבלת נשים שמנות למיינסטרים.

"אם הפמיניסטיות ואוהדי השומן בטאמבלר עושים כזה סיפור מעיבוד פוטושופ של דמויות במחשב, שנועד להשמין אותן, למה שלא נעבד את התמונות שלהן כדי שיראו רזות, מושכות ונורמליות יותר?", כותבים חברי הקבוצה - טרולים המעלים את תמונות ה-"לפני" ו-"אחרי" לאינסטגרם ולפייסבוק. בין הנשים שתקפו עד כה בפרסומיהם נמנית גם השחקנית מליסה מק'ארתי, המובילה בימים אלו ליין לנשים גדולות בעיצובה.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully