וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות פייסבוק: דבש הכלבה חזרה הביתה אחרי שבועיים

23.8.2015 / 8:10

אם התעדכנתם במתרחש ברשת החברתית בשבועיים האחרונים כנראה נתקלתם באחד הפוסטים הוויראליים אודות בריחתה של דבש הכלבה. ביום חמישי אומת הרשת הוכיחה את עצמה ודבש שבה הביתה

הבטחנו תמונה וקיימנו.

Posted by Iseack Davidovitch on Friday, August 21, 2015

רבים מדי המקרים שאנחנו רואים סיפור אישי עצוב או מרגש בפייסבוק ולא יודעים איך ניתן להשפיע, לעזור או לתמוך יותר מלייק או שיתוף. אבל הפעם, נראה שההתגייסות הצליחה להניב תוצאות, וגם להרחיב את מעגל העזרה לעולם האמיתי.

בתאריך 7 באוגוסט פרסם הגולש אייזיק דווידוביץ פוסט מתוסכל בפייסבוק ובו סיפר כי הוא בחופשה בחו"ל וכי כלבתו האהובה, דבש, זינקה מעלה גדר הפנסיון ונמלטה. הוא ביקש מיד את עזרת הגולשים וזכה לכמה אלפי לייקים ותגובות. אבל זו הייתה רק ההתחלה.

דבש עוד לא נמצאה. תודה לכל מי שמחפש, מתעניין ועוזר. להיות בחו"ל עם אינטרנט צולע, מה שנשאר לי זה לסמוך על אנשים טובים תודה ענקית לכם! אני פה משתגע מדאגה.

Posted by Iseack Davidovitch on Friday, August 7, 2015

לאחר החזרה המהירה לארץ, אייזיק גמר בלבו שדבש תשוב הביתה והוא החל, במקביל לחיפושים האינטנסיביים, לעדכן בקדחנות בפרופיל הפייסבוק שלו על כל צעד בחיפוש. כל פוסט כזה לווה בתמונה של דבש, או מפה של אזור החיפוש (בשלבים מאוחרים יותר) זה השתלם לו מהר מאוד; הגולשים התגייסו והחלו, לדבריו של אייזיק, לשלוח לו דיווחים רבים על תצפיות.

"קיבלתי המון עזרה משאר הגולשים", מספר אייזיק לוואלה! TECH. "המטרה שלי הייתה לפרסם כמה שיותר ושכמה שיותר עיניים יחפשו. המון גולשים שלחו מסרים ותמונות; חלק כלבים היו מאוד דומים וחלקם לא היו קשורים בכלל. הייתה ההתלהבות של אנשים להשתתף ואתה חייב לבדוק הכול".

במשך יותר משבועיים ניהל אייזיק את החיפושים בין הפייסבוק לרחובות דרום השרון עד שביום ה' האחרון התקבל דיווח אמין שהסתיים בפוסט מרגש: "הסיפור נגמר!! דבש אצלי ביד! פרטים בהמשך. תודה לכולם!!".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

נראתה בויצמן 16 הרצליה. אזור צומת לוין ויצמן כנראה.

Posted by Iseack Davidovitch on Thursday, August 20, 2015

הסיפור נגמר!! דבש אצלי ביד! פרטים בהמשך. תודה לכולם!!

Posted by Iseack Davidovitch on Thursday, August 20, 2015

יום לאחר מכן, כשהרוחות נרגע, כתב אייזיק פוסט ארוך יותר וגם הפעם לא שכח להודות לאומת הרשת שהתגייסה לטובתו: "הבטחתי שדבש תחזור הביתה לכדור שלה. ולא היה לי ספק שאחזיר אותה. אתם הרי יודעים שלא הייתי מוותר עליה לעולם ובזכותכם היא בבית עכשיו. וכמובן שגם בזכות שהרידג'בק פיטבולית הזו חזקה כמו שור. נעה ואני מודים לכם עד אין סוף. עוד יש לי הרבה מה לספר, אבל כשראש יהיה צלול. מבטיח. לילה טוב".

עמוד הפייסבוק של אייזיק הפך בסוף השבוע ללוח מודעות ענק עם עשרות פוסטים מפרגנים של גולשים, שהתרגש ועקבו אחר העדכונים.

עד כמה עזרו הגולשים?
"קיבלנו הרבה תמיכה", אומר אייזיק. "שלחו לנו הרבה סיפורים על כלבים שחזרו אחרי כמה חודשים או שנה, הצעות עזרה ועידוד. אנשים הציעו לי עזרה כספית - כמה שאני צריך. אנשים שאני לא מכיר. הציעו עזרה עם רחפנים וטרקטורונים, המון כתבו תהיה חזק ועודדו".

הבטחתי שדבש תחזור הביתה לכדור שלה. ולא היה לי ספק שאחזיר אותה. אתם הרי יודעים שלא הייתי מוותר עליה לעולם ובזכותכם היא ...

Posted by Iseack Davidovitch on Thursday, August 20, 2015
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully