וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים מחפשים את גנבת האייפון חובבת הסלפים הזאת

24.8.2015 / 6:21

כמו במקרים דומים בעבר, מתברר שהסמארטפון הרבה יותר חכם מהגנבים. הנייד שנעלם ממשיך להעלות תמונות לענן של קלי ג'ונס, שמבקשת את עזרת הגולשים באיתור הגנבים המופיעים בהן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה דעתך לצלם את הבית שלך מבחוץ?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה יעזור לנו מאוד./מערכת וואלה!, צילום מסך

סוף גנב לתלייה באינטרנט: פארק האטרקציות והשעשועים "סידר פוינט" באוהיו הפך לזירת פשע מרגיזה במיוחד לאחרונה, כשקלי בראון ג'ונס, כמו אנשים רבים במקומות הומי אדם, איבדה את האייפון שלה. או יותר מדויק - הוא נגנב בעת הביקור המשפחתי השנתי.

אלא שכמו שקורה לא מעט, הסמארטפון חכם מהגנב, מה שעשוי לסייע לקלי לקבל בחזרה את המכשיר שלה, בעזרתם של הגולשים. האייפון נגנב מתרמיל, שהונח בצד לרגע על ספסל ונעלם. זמן קצר לאחר מכן התיק אותר כשהוא ריק מתכולתו - שני אייפונים, מצלמת 35 מ"מ וכרטיסים לפארק ליום הבא. אלא שכמו גנבי אייפון אחרים, גם הפעם לא טרח הגנב לוודא שאינו מתעד את עצמו בסלפי שעולה ישירות לחשבון הענן של האדם ממנו גנב את המכשיר.

I'm fuming right now.....My family takes a trip to Cedar Point every year. This year I accidentally left my back pack...

Posted by Kelly Brown Jones on Wednesday, August 19, 2015

קלי חזרה הביתה מאוכזבת אך הופתעה חלקית לגלות בחשבון ה-iCloud שלה תמונות חדשות של אנשים שלא הכירה. כולל שלל סלפי של שניים או שלושה גנבים-לכאורה, נער ושתי נערות, שהשמידו באופן מושלם את מה שאמור היה להיות יום חופשה מהנה, כמו גם את סיכוייהם לחמוק מהעניין בלי עונש. קלי מיהרה לחלוק את העדויות עם הרשויות ולהעלות את התמונות של הנאשמים לפייסבוק:

"אני רותחת כרגע", כתבה בפוסט לצד התמונות לפני שפירטה את השתלשלות האירועים. "המשפחה שלי נוסעת לסידר פוינט בכל שנה". קלי גם תיארה כיצד מצאה את התמונות באותו לילה על האייפד שלה וביקשה: "עזרו לי למצוא את האידיוטים כדי שאוכל להגיש תלונה!". הפוסט הפך לוויראלי, תוך זמן קצר, וזכה לכ-170,000 שיתופים, שייתכן ויובילו בחלקם לזהותם של הגנבים הלא-מבריקים. החיפושים בעיצומם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully