וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ: תפריט ה-"התחל" המהיר והסודי של ווינדוז 10

24.8.2015 / 9:28

מי שהוריד את מערכת ההפעלה האחרונה של מיקרוסופט יודע לדווח על שיפורים מרחיקי לכת, מהגרסה הקודמת והשנואה, אבל יש גם לא מעט טריקים קטנים ששווה להכיר כדי לשדרג את השימוש

ווינדוז חלונות 10. ShutterStock
התפריט החדש שווה, אבל לא יעיל כמו התפריט הסודי./ShutterStock

ווינדוז 10 הצליחה לשנות מעט את המוניטין היבש של מיקרוסופט, וגרמה למשתמשים רבים בעולם לגלות מחדש את הפיצ'רים שהיא מציעה אבל יש לא מעט טריקים קטנים שהגולשים עוד לא גילו במערכת ההפעלה החדשה מבית ענקית התוכנה האמריקנית.

תפריט "התחל" חזר לקול תרועות המשתמשים בגרסה האחרונה של ווינדוז - גדול יותר וטוב יותר מתמיד - אבל אם אתם מתגעגעים לתפריט הפשוט, בלי הגרפיקה, בו לחיצה אחת מובילה אתכם בדיוק למקום שאתם רוצים להגיע אליו, קבלו טיפ קטן.

אם תקליקו על התפריט עם הלחצן הימני בעכבר, הוא יפתח לכם בחלון תפריט קיצורי דרך לאזורים הכי שימושיים בווינדוז: לוח בקרה, סייר הקבצים, חיפוש, מנהל המשימות ועוד; קיצורי דרך שגם בתפריט ההתחלה המשודרג החדש תתקשו למצוא בחלקם.

במסכי מגע ניתן להגיע לתפריט הנוסף על ידי נגיעה בסמל תפריט "התחל", החזקה של האצבע לשנייה ואז שחרור. במקלדת ניתן להגיע לתפריט הסודי על ידי שילוב המקשים Windows + X (מקש החלונות בין הקונטרול לאלט והאות X).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קליק על הלחצן הימני חושף את קיצורי הדרך./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully