וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפליטה היזידית הקטנה שכבשה את הרשת

25.8.2015 / 6:13

בשתי תמונות בלבד הצליחה הילדה ממחנה הפליטים בצפון עירק לרגש את הגולשים. בין כל הדיווחים על זוועות ארגון המדינה אסלאמית, כנראה שכל ציוץ חיובי הוא קרן אור קטנה

רוב הצעצועים לא מסוגלים לשנות חיים שלמים של ילד, אבל הם בהחלט יכולים לשמח אותו לזמן קצר, ולהזכיר לו שהוא עדיין ילד גם בנסיבות הכי קשות. במקרה הזה, צעצוע אחד פשוט היה כל מה שנדרש כדי לשמח גם את כל הגולשים.

ראווי סינג, המנכ"ל והמייסד של הארגון ההומינטרי Khalsa Aid, העלה לרשת שתי תמונות שהפכו לוויראליות תוך זמן קצר, בהן נראית ילדה יזידית שנמלטה מזוועות דאע"ש, ולא זכתה לקבל צעצוע בעת חלוקת משלוח האספקה, המועבר על ידי הארגון ודומיו לפליטים במחנה בארביל בצפון עירק. בתמונה השנייה נראית אותה ילדה לאחר שסינג הלך לשוק ורכש עבורה בובה, במקום הצעצוע לו היא חיכתה לשווא.

"ראיתי את הילדה הקטנה הזו בוכה לתוך זרועותיו של אביה", סיפר סינג לאתר באזפיד. "היא הייתה מאוד נסערת; האבא הסביר שהיא לא קיבלה צעצוע וזה שבר את לבי. נראה כאילו כל עולמה חרב עליה. לאחר שקיבלה את המתנה המיוחדת שנרכשה רק עבורה, היה לה חיוך גדול! חיוך שימיס אפילו סלע! כמובן, היא גם נתנה חיבוק גדול".

סינג היגר בשנת 1981, כשהיה בן 11, ואינו זר לחוויית ההגירה. הארגון שלו יושב באנגליה אבל מאמין, כמו העומד בראשון, בעיקרון הסיקי של עזרה חסרת מניעים ואנוכיות לאנושות, ופועל גם מחוץ לגבולות הממלכה המאוחדת. לפחות במקרה הזה, נראה שמר סינג בהחלט יכול לסמן לעצמו וי ענק.

  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully