וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדיחה: גוגל סטריט וויו חשף את המשתזפת בעירום

25.8.2015 / 10:18

אנשי גוגל, המסתובבים בעולם חמושים במצלמות היקפיות, מתעדים לא רק את הנופים המדהימים של הפלנטה שלנו אלא גם אנשים בשגרת יומם. במקרה הזה, רוחצת אחת במקסיקו זכתה לקצת יותר חשיפה ממה שהיא ציפתה לה

יח"צ - חד פעמי

שירות המפות של גוגל הצליח לחולל מהפכה בכל הקשור לנגישות של כולנו למחוזות רחוקים, אבל עם כוח גדול – כך יגיד לכם כל חובב קומיקס – מגיעה גם אחריות גדולה. אבל זה לא אומר שגם לגולג אין פדיחות מדי פעם.

צילום של מתרחצת בעירום, מסיימת סשן שיזוף בחוף הים של מקסיקו, צץ בגוגל Street View החודש. את התמונה מצא גולש בשם ג'ון סטנסברי שרצה לעשות מחקר קצר לקראת החופשה שלו בקנקון, כשהוא נתקל בתמונה של האישה עירומה למחצה בליווי ידיד.

האישה לא זוהתה אך האלגוריתמים של גוגל טשטשו אוטומטית את פניה ופני שאר האנשים בתמונה, אבל כנראה שאף אחד בחברה לא חשב לכתוב אלגוריתם שיטשטש גם את החזה שלה, אותו ניתן היה לראות לחלוטין באיכות גבוהה יחסית.

בתמונה ניתן גם לראות את הצל של עובד גוגל, הנושא על גבו את מתקן הצילום ההיקפי המוכר של החברה. סטנסברי דיווח על כך בשבוע שעבר לענקית החיפוש האמריקנית, שמיהרה לטשטש גם את שדייה של המתרחצת שצולמה בהפתעה.

בעבר נתקלה גוגל בבעיה דומה, לאחר שאישה אוסטרלית חשפה את שדייה בכוונה בחודש מרץ השנה והחברה נאלצה לטשטש את התמונה לאחר שהיא דווחה כפוגענית על ידי גולשים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה אני./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully