וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למכירה ב-eBay: כמה עולה הטרקטור הראשון של אריק שרון?

25.8.2015 / 10:56

ניר סדן מהישוב גן נר החליט להציע למכירה פומבית את כלי העבודה החקלאי הראשון של ראש הממשלה ה-11 של מדינת ישראל. כמה הייתם משלמים על פיסת ההיסטוריה החלודה הזו משנות השישים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיסת היסטוריה יקרה./מערכת וואלה!, צילום מסך

הייתם משלמים 20 אלף דולרים (כ-75 אלף שקלים) עבור הטרקטור הראשון של ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון? כנראה שאתם לא היחידים. ניר סדן, מהישוב גן נר, מציע את כלי העבודה החלוד למכירה ב-eBay ונכון לשעה זו, אף אחד לא קפץ על המציאה.


הטרקטור מסוג "McCormick" שימש את שרון בשנים 1968-1974, בעבודתו בחוות השקמים. בשנת 1974 הטרקטור הועבר לבעלותו של חקלאי צ'רקסי בשם קורקוס ובשנת 1990 הוצע הטרקטור למכירה פעם נוספת ונרכש על ידי סדן.


"כבוד הוא לי להיות חלק מן השרשרת שמשמרת את מורשתו של איש יקר וגדול זה אשר תרם כה רבות למדינת ישראל", אמר סדן. "בחרתי להציע את הטרקטור למכירה פומבית משום שהיא מאפשרת להגיע למספר עצום של אנשים, כך שהטרקטור יגיע לידיים טובות".

בכל רגע נתון מוצעים למכירה ב-eBay יותר מ-850 מיליון פריטים. "מעת לעת אנו מצליחים לאתר עסקאות יוצאות דופן והטרקטור הוא דוגמה מצוינת לכך", אמר אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל. "אני משוכנע שהוא ימצא את דרכו אל הקונה המתאים ביותר עבורו".

אנחנו גם מקווים, אם כי נראה שאין יותר מדי גולשים מעוניינים. בשנת 2014 נמכר באתר סט סכו"ם של 170 חלקים שהיה שייך לראש הממשלה הראשון, דוד בן גוריון, בסכום של 40 אלף דולרים ובשנת 2012 נמכרו ב-eBay זוג תחתונים של מלכת אנגליה בסכום של 18 אלף דולרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צאו לשדות./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והניפו את דגל ישראל בגאווה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully