וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהרת הזמן: כשצ'נדלר ורייצ'ל מ"חברים" ניסו ללמד אותנו ווינדוז 95. צפו

25.8.2015 / 14:34

חגיגות 20 שנה לגרסה של מערכת ההפעלה מבית מיקרוסופט שעשתה היסטוריה גרמו גם לסרטון משעשע באורך שעה לצוף ברחבי הרשת. וכן, תוכלו למצוא פה את כל הבדיחות שלא היו מספיק מצחיקות כדי להיכנס לסדרה

יוטיוב

פחות מחודש אחרי השקתה הרשמית של ווינדוז 10, מיקרוסופט חוגגת יומולדת 20 למערכת ההפעלה המהפכנית שלה. 20 שנה להשקתה של Windows 95, שהפכה את המחשבים האישיים בשנות התשעים לקלים לשימוש עבור כל אחד.

היום זה נראה טריוויאלי אבל באמצע הניינטיז, לא היה פשוט להרים עכבר ולהתחיל להקליק. כדי לשכנע את הלקוחות החששנים לקנות את מערכת ההפעלה שלהם, הצליחו אנשיו של ביל גייטס לשכנע את ג'ניפר אניסטון ומת'יו פרי לככב בסרט הדרכה סופר-נדוש.

הווידאו, באורך של כשעה, מתנהל במן מעבדת מחשבים עתידנית סטייל המפקדה של הפאוור ריינג'רס, שם שני חברי הקאסט הפופולריים מהסדרה "חברים" מקבלים לידיהם לראשונה את מערכת ההפעלה החדשה. בעזרתה של מדריכה נוספת הם לומדים איך לפתוח חלונות, להקליד, לשנות הגדרות ועוד פעולות שלפני עשרים שנה הצריכו קורס מתקדם.

הסיטקום הגיקי מלא בהסברים חשובים ובדיחות לא מוצלחות במיוחד, שלבטח יצליחו לרגש את מעריצי הסדרה שכבר צפו בכל הפרקים ועדיין רעבים לעוד. שאר החברים כנראה עדיין היו תקועים עם ווינדוז 3.11.

צפו בסרטון המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully