וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תפעילו את "מצב האלוהים" של חלונות 10

אילן גלר

26.8.2015 / 6:42

אחת הבעיות שמיקרוסופט לא הצליחה לפתור גם במערכת ההפעלה האחרונה והמוצלחת היא פיצול ההגדרות בשני אזורים שונים - כך תיצרו תיקייה עם כל קיצורי הדרך שאתם צריכים במקום אחד, בעזרת טריק מתכנתים קטן ופשוט לביצוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פעולה פשוטה./מערכת וואלה!, צילום מסך

מערכת ההפעלה החדשה חלונות 10 מציגה התקדמות משמעותית שעשויה להפוך את חיי משתמשי ה-PC לנוחים יותר, אך היא עדיין לא מציעה פתרון לכל הבעיות שליוו את הגרסה הקודמת מבית מיקרוסופט; סוגייה אחת שמטרידה את המשתמשים היא פיצול הגדרות המחשב בין שני תפריטים שונים: תפריט ההגדרות (Settings), ותפריט לוח הבקרה הקלסי (Control Panel). אפשרויות הקשורות במסך המגע, למשל, נמצאות תחת תפריט ההגדרות החדש, בעוד שהאפשרות להתקנת אביזרים וכוננים חדשים במחשב מסתתרת דווקא תחת לוח הבקרה.

אולם מתברר שעם מעט מאוד ידע טכני, אפשר דווקא להתגבר על החיסרון הזה וליצור מעין "תיקיית אלוהים" (God Mode) שתעניק לכם גישה לכל ההגדרות השונות ממקום אחד. כל שצריך לעשות הוא להקליק עם הכפתור הימני של העכבר על מקום פנוי כלשהו על שולחן העבודה, לבחור ב-"חדש" ולאחר מכן ב-"תיקייה" (New ואז Folder באנגלית). חלונות 10 תשאל אתכם איך לקרוא לתיקייה שכעת יצרתם, ובשלב זה עליכם להעתיק ולהדביק את הטקסט הבא במדויק:

GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}

זה הכול; קליק כפול על תיקיית ה-GodMode תציג בפניכם את כל ההגדרות השונות הקשורות למחשבכם. מדוע מיקרוסופט לא כללה אפשרות זו כברירת מחדל במערכת ההפעלה? כנראה שלעולם לא נדע, אבל לפחות הם השאירו מקום לשדרוגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully