וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסתה למכור את בתה בפייסבוק תמורת 200 דולר

26.8.2015 / 11:25

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סכום סביר./מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף לשמירה על קשר וחלוקת לייקים לתמונות של תינוקות וחתולים, הרשת החברתית משמשת לא מעט גם למכירה של חפצים יד שנייה אבל גולשת הזויה אחת הצליחה להדהים אפילו את הוותיקים בגולשי קבוצות המכירות.

תושבת אלבקורקי ניסתה להשתמש בפייסבוק כדי למכור, לכאורה, את בתה. לפי הדיווחים, היא העלתה פוסט לקבוצה בשם Facebook Garage Sale and a Place to Share Up Coming Events, המונה יותר מ-38 אלף חברים בו היא מציעה את בתה הנערה למכירה תמורת 200 דולרים.

בפוסט, שעורר תדהמה וכעס בקרב הגולשים, נכתב בפשטות "הבת שלי. 200$", מבלי לרמוז שמדובר בבדיחה כלשהי או מתיחה. "אני מרגיש ממש רע בשביל הבת, זה פשוט נורא", אמר אחד הגולשים בקבוצה לתחנת הרדיו המקומית KRQE News 13, שדיווחה על הפוסט החריג והתגובות החריפות אליו. "מי יעשה דבר כזה - ועוד למשפחה שלו", הוא הוסיף (כאילו שלמכור ילדים של אחרים זה בסדר).

האם הגיבה לפניית תחנת הרדיו והכחישה שהעלתה פוסט כזה, אך הפסיקה להגיב לאחר שעימת אותה במייל עם צילומי מסך של ההודעה שלה. בהמשך, יצרה הבת קשר עם התחנה וסיפרה כי חשבונה של האם נפרץ ואף הושהה על ידי פייסבוק בעקבות כך. משטרת ניו-מקסיקו פתחה בחקירה לבחון האם באמת מדובר במתיחת פייסבוק בחשבון פרוץ או בניסיון לטייח משהו הזוי יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully