וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכונים ב-WhatsApp: אימוג'י אצבע משולשת ועוד

26.8.2015 / 15:31

גרסת 2.12.250 של אפליקציית המסרים הפופולרית שוחררה לגוגל פליי והיא כוללת פיצ'רים חביבים בהם, אימוג'י אצבע משולשת, אפשרות לבחור את גוון העור של האימוג'ים, מצב צריכה נמוכה של סוללה ועוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אצבע משולשת בגוונים שונים./מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודש שעבר התבשרנו על כפתור ה-Unread הסופר-יעיל שהתווסף לתפריט בווטסאפ וכעת נוספו פיצ'רים נוספים, במסגרת העדכון הרשמי לגרסת 2.12.250 בגוגל פליי. בקרוב צפוי להשתחרר עדכון נוסף שיאפשר גיבוי באמצעות Google Drive, כפי שבודקי אפליקציית המסרים בגרסת הבטא כבר מכירים.

אפשרויות צ'ט חדשות שכן יצאו בעדכון הנוכחי כוללות אפשרות לסמן הודעות, כאמור, ככאלו שנקראו או לא נקראו, ובחירת גוונים שונים לצ'טים עם אנשים שונים, כך שנגיד תוכלו לסמן בוורוד להוט שיחות הכוללות חילופי דברים שלא תרצו בהכרח שיגיעו לבוס או לאמא, וכן הלאה. כמו כן ניתן כעת להגדיר סגנונות שונים ולבחור במצב צריכת מידע נמוך לשיחות VoIP, שיקל במעט על חבילת הגלישה שלכם.

תכונה פופולרית נוספת שהורחבה היא אוסף האימוג'י, שכולל כעת אייקונים חדשים כמו אצבע משולשת ומחוות יד וולקנית נוסח "סטאר טרק", סט המוקדש לקהילה הלהט"בית וזוגות חד-מיניים. אפשרות חדשה שנוספה מאפשרת לבחור בשלל גווני עור לאייקונים המוכרים הקיימים במערכת, באמצעות לחיצה ארוכה על האימוג'י ובחירה בגרסה שלו בעלת הגוון הרצוי, מבין שש אפשרויות שמציעה כעת האפליקציה. מוקה זה השחור החדש.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully