וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי פורנו מקריאים טוקבקים נבזיים על עצמם. צפו

27.8.2015 / 6:52

מה חושבים השחקנים והשחקניות בתעשיית הסרטים למבוגרים על מה שהצופים חושבים עליהם? למקרה שחשבתם אחרת, מתברר שלמרות התכנים הבוטים שהם מקדמים, מדובר באנשים רגישים כמו כולנו

צילום מסך

גם לכוכבי פורנו יש רגשות: טרנד הסרטונים בהם מפורסמים קוראים ציוצים וטוקבקים אכזריים על עצמם זכה כבר לגרסת כוכבי פורנו מוצלחת ופופולרית ועכשיו מגיע הסרטון השני והלא פחות משעשע. סרטון ויראלי חדש מבית 4YallEntertainment, שנוצר כמו קודמו בשיתוף עם אתר Pornhub וסטודיו הפורנו Brazzers.

בסרטון, שכבר זכה ליותר מחצי מיליון צפיות תוך פחות מיממה, נראים מבחר כוכבי וכוכבות פורנו, שמקריאים כמה מהתגובות היותר מעליבות, משעשעות וארסיות שנכתבו תחת יצירותיהם ברשת. הצד הגברי של התעשייה ספג עלבונות כמו "מצד אחד אריק אוורהארד נראה כמו דושבג, מצד שני אריק אוורהארד נראה כמו דושבג", ו-"אז על איזה חלק באישיות שלך היית צריך לוותר בשביל *ין גדול? האינטליגנציה?" (לכך ענה דני די, המצויד ביותר מחוש הומור, "לא באמת הבנתי את השאלה"), "תפסיק לחייך ג'וני, אתה קירח, אנשים קירחים לא שמחים", ואולי העלבון הגדול מכולם - "אתה הניקלבק של הגברים בפורנו".

בגזרת הנשית, מוניק אלכסנדר הייתה משועשעת לגלות דווקא שיש לה "שפתיים שדונלד דאק היה גאה בהן" ושהיא "כוכבת הפורנו האהובה על סטיבי וונדר". פיניקס מארי פחות התלהבה מהשאלה "למה הקול שלך נשמע כמו של גבר בן 30?", ופיטה ג'נסן גם כנראה לא תוסיף את השורה "הגניחות שלה פחות ריאליסטיות מאשר ג'וני סינז בתור רופא" לקורות חייה בקרוב. חלק לא התאפקו וגם ענו, כמו ורוניקה ויין, שתהתה איך המגיב שלה מסתדר עם כל הבתולין שלו.

החלק הראשון בסדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully