וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכונית של גוגל נקלעה למלחמת עגבניות מטורפת בספרד

28.8.2015 / 6:56

שיטת השקשוקה: הרכב שהיה אמור לתעד את הרחובות האדומים אחרי פסטיבל "לה טומטינה" הקדים ומצא עצמו בלב המהומה. ואם חשבתם שיהיה מעניין לראות את התוצאות, העגבניות שפגעו במצלמות מנעו תיעוד איכותי

כשהם לא עסוקים בסיאסטה או בהתמודדות עם משבר כלכלי, הספרדים נהנים מתרבות המעריכה בילויים סוערים, וחוגגת אותם בפסטיבלים לאורך המדינה. אחד האירועים היותר מפורסמים הוא פסטיבל העגבניות, "לה טומטינה", שמושך מבקרים רבים, הנוהרים לרחובות חמושים בפרי האדום. מבקר אחד, שכנראה לא רצה להיות שם אבל מצא עצמו במרכז ההמולה, הוא נהג הרכב של גוגל.

בחג עגבניות זה נאספים המקומיים הכפריים ומנהלים מלחמת עגבניות אדירה, תוך שימוש ב-150 טון של בנדורה ככלי הנשק העיקרי והיחידי שלהם. סיטואציה שיכולה להיות מסוכנת גם סתם לצילום תמים של סלפי, שלא לדבר על רכב הצילום המקצועי של גוגל סטריט וויו שנקלע למקום, בפסטיבל האחרון, עקב טעות בסיסית בטיימינג.

הרכב של גוגל הגיע במטרה לתעד את הרחובות אחרי הקרב העקוב מרסק עגבניות, אבל פדיחה בתכנון לוח הזמנים גרמה לכך שהנהג התייצב במקום מוקדם מן הצפוי. הוא התמלא ברסק אדום אם דמיינתם שהתיעוד ב-360 מעלות של אותם רחובות בזמן אמת של הפסטיבל הולך להיות מרהיב הרבה יותר מהתכנון המקורי, תיאלצו להסתפק בתיאורים של הנהג.

למרבה הצער כמעט כלום לא תועד בעקבות המהומה ובעיקר בשל הצטברות של רוטב עגבניות על הרכב ועל המצלמות. בנוסף, חוגגים נלהבים מדי החליטו להיעזר בכלי הרכב של גוגל כעמדת שיגור אסטרטגית וטיפסו עליו בלהט הקרב, כך שרוב הצילומים שכן יצאו לפועל מציגים חלקי גוף מזיעים.

פסטיבל העגבנייה בספרד. Ander Gillenea, GettyImages
וככה זה נראה בדרך כלל./GettyImages, Ander Gillenea

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully