וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד מטריד: ביולוגים מטרילים את טוויטר עם איברי מין של חיות

30.8.2015 / 6:12

סוסים, פילים זברות, נחשים, דולפינים, קופים וכמעט כל שאר בעלי החיים מככבים באחד מהטרנדים המבחילים שידעה הרשת החברתית הפופולרית. כל מה שלא רציתם לראות בספארי בהשטאג אחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי שמביט בי מאחור לא יודע מי אני./מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד הטרנדים היותר ביזאריים שסוחפים את טוויטר בשבוע האחרון הוא, בהיעדר דרך עדינה יותר לתאר - איברי מין חשופים וזקורים של בעלי חיים (וגם קצת איברים נקביים, שמגיחים מדי פעם). כי מה שהיה חסר באמת באינטרנט זה עוד איברי מין.

הקמפיין המלווה בהשטאג #JunkOff התחיל כשקבוצה של ביולוגים מהמכון האקדמי המכובד, וירג'יניה טק, פתחו באתגר מקוון קטן משלהם, שמצליח לסחוף ולהטריל את גולשי הרשת החברתית עם תמונות של איברי מין חייתיים. אן הילבורן ועמיתיה למחלקת הדגה ושימור חיות הבר החלה לשתף השבוע תמונות בטוויטר, המציגות מבחר של איברי מין.

אחת מהתגובות לפרסומים שלה, שחושפים את היחס הצבוע והמגוחך של בני האדם לעירום של עצמם כאל דבר לא-טבעי, אמרה שנראה כי הביולוגים החומדים לצון עורכים תחרות איברי מין, וכך נולד ההאשטאג ומבול המאני-שוטס מעולם החי, השוחה והזוחל.

ההאשטאג והקמפיין צבר תאוצה ויראלית במהרה, עם ייצוג הולם לכלל תיבת נוח:,מסוסים, זברות, קופים, פילים, תנין (נסו למחוק את התמונה ההיא מהראש שלכם - בהצלחה עם זה) ואפילו נחש בר מזל אחד עם שני אפיקי בחירה, בכל הנוגע לחיי המין שלו.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully