וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה אמיתי - וזה פתטי: בובת סקס המשלבת מציאות מדומה. צפו

אילן גלר

30.8.2015 / 9:55

יחסים וירטואליים עם בן אנוש מרוחק יכולים להיות מספקים אבל אנחנו עוד די רחוקים מהיום בו נוכל לשלב את שתי טכנולוגיות ההדמייה כדי לשחזר לחלוטין את החוויה האנושית

יוטיוב

הדבר הראשון שעולה בראש אחרי ששומעים על הפיתוח הזה, שהוצג לאחרונה ביפן, זה: איך לא ראינו את זה קורה קודם? פרויקט חדש משלב בין קסדת מציאות מדומה, ובין בובה מתנפחת הכוללת חיישני תנועה ומגע. הבובה, נטולת הראש והידיים, אומנם אינה מרשימה או משכנעת במיוחד בחיים האמיתיים, אך כשמביטים בה דרך משקפי ה-VR, דברים בהחלט נראים אחרת.

לא רק שהדמות הווירטואלית ניתנת לעיצוב לפי טעם המשתמש, היא מקבלת נתונים בזמן אמת מהבובה וכך מסוגלת להגיב אליהם מיד. דגם הפיתוח עושה שימוש בהרבה מוצרי מדף בסיסיים, כגון קסדת Oculus Rift שאיכות התצוגה שלה אינה מושלמת ומכשיר אייפון יחיד המותקן בתוך הבובה לצורך שידור הנתונים, אך יש להניח כי כוונת המפתחים היא להגיע לשוק עם מוצר מוגמר ומשוכלל הרבה יותר, המבוסס על חומרה ייעודית ולא מאולתרת.

אך האם באמת נזכה לראות בובות כאלה? עושה רושם כי באי הכנס היפני בו הוצגה הטכנולוגיה לא התלהבו במיוחד, אם כי מדובר באירוע שהוקדש לטכנולוגיות מציאות מדומה ולא לפורנו. דברים יוכלו להתקדם במהירות אם הרעיון הזה יעשה את דרכו לאנשים הנכונים בתעשייה. בינתיים תוכלו לצפות בהדגמה ולשמוח שעד שהטכנולוגיה תבשיל לגמרי, נותרו לבני האדם עוד כמה שנים של חסד.

בובת סקס מציאות מדומה. אתר רשמי
עם המשקפיים האלה לא תצליח להכיר בחורות./אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully