וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: בעלי אייפון בריאים יותר מבעלי אנדרואיד

אילן גלר

30.8.2015 / 10:01

מפעילי אפליקציית הזמנות המזון הפופולרית בארה"ב Eat24 בדקו, מקרב לקוחותיהם, כמה מזמינים ירקות לעומת ג'אנק פוד, כמה אוספים לבד את המזון לעומת משלוח ועוד. לא בדיוק מדע מדויק, אבל הסטטיסטיקה אמרה את שלה

אייפון. ShutterStock
מעדיפים לחיות בריא יותר./ShutterStock

אם יש לכם אייפון, וחיפשתם סיבה נוספת להתנשא על משתמשי אנדרואיד, אפליקציית הזמנות המזון הפופולרית בארה"ב Eat24 באה לעזרתכם: מנהלי השירות החליטו לבדוק מה הם ההבדלים בין פרופיל ההזמנות הממוצע של משתמשי אייפון ואנדרואיד, והגיעו למסקנות חד-משמעיות באשר לשוני בין הקבוצות.

בפשטות, משתמשי האייפון הם פשוט אנשים בריאים יותר - או לפחות אנשים שמקפידים באופן קבוע על בריאותם. לפי הנתונים, כשהם מנסים לבחור את המסעדה ממנה יזמינו את ארוחת הצהריים שלהם, 27 אחוזים מבעלי האייפון בוחרים להפעיל סינון לפי הקטגוריה "מזון בריאות", לעומת 17 אחוזים בלבד ממשתמשי האנדרואיד. גם אחוז המזמינים מנות העשויות מירקות בלבד גבוה יותר ב-7 אחוזים בין חובבי הסמארטפון של אפל, ולעומת זאת למשתמשי אנדרואיד יש רוב בקרב מזמיני אוכל חריף ושומני.

אפילו בקטגוריית איסוף המשלוח מצאו ב-Eat24 דרך להשמיץ את משתמשי האנדרואיד; אחוזים גבוהים בהרבה מאלו, לטענתם, מעדיפים לבחור באפשרות המשלוח עד הבית או המשרד, לעומת משתמשי האייפון שבוחרים לעתים קרובות יותר לקום מהכיסא ולצאת לאסוף את ההזמנה שלהם בעצמם. אחד הנצחונות הבודדים שהסקר מעניק למשתמשי אנדרואיד הוא בעיצוב הלוגו: הרובוט הירוק והחביב עשוי לעודד צריכה בריאה של מזון, מאחר ואיננו כולל התייחסות ישירה לפרי שעשויה לעורר תאבון. הם כנראה שכחו שהגרסה האחרונה של מערכת ההפעלה מבית גוגל מכונה מרשמלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully