וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית נזרקה מהאח הגדול בגלל פוסט נאצי בפייסבוק

30.8.2015 / 11:01

שנתיים לאחר שהפוסט פורסם, נזכרו בהפקה הבריטית שהם לא מעוניינים בטילה טקילה, שהביעה תמיכה בהיטלר. ההתנצלות שהיא פרסמה אחרי ההדחה מראה שהיא אולי כן למדה משהו בזמן שחלף מאז

מגישת הטלוויזיה, השחקנית ודוגמנית העירום, טילה טקילה, הודחה מבית האח הגדול בבריטניה לאחר יום אחד בלבד, בשל פוסט ישן בפייסבוק, בו היא הביעה הזדהות עם היטלר. "הוא לא היה אדם רע", היא כתבה אז בפוסט ארוך בו היא הסבירה מדוע הצורר הנאצי פשוט לא הובן.

כמו כן, בשנת 2013, אחרי שהפוסט על היטלר עורר מחאה, טקילה פרסמה פוסט אנטישמי במיוחד בו היא האשימה את פייסבוק בהיותו כלי בשירות הציונים והצהירה על אהבתה להיטלר. "רוצים לדבר על צביעות?", היא כתבה, "כמה פעמים פייסבוק חסמה אותי? בסך הכול שמונה פעמים! בלי שום סיבה פרט אולי לעובדה שהם בבעלות הציונים! אני חושבת שזה אבסורדי ש-jewbook חסם אותי לעוד 30 יום והזהירה אותי שהדף שלי יימחק לגמרי כי לא הקפדתי על החוקים שלהם איך להיות גויים טובים". הפוסט ממשיך לרטון על שליטת היהודים ברשת החברתית ומסתיים במילים: "ברגע שאני מזדהה עם היטלר, אני מיד נחסמת למשך 30 יום ורוב ההודעות שלי הוסרו".

כדי להבהיר שלא מדובר בגחמה של הרגע, טקילה פרסמה יחד עם המילים גם תמונה שלה במדים נאציים על רקע הכניסה למחנה ההשמדה אושוויץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בטוב טעם, לא?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההתבטאויות הקשות הובאו לתשומת לבו של ערוץ 5 הבריטי, זמן קצר לאחר שטילה נכנסה לבית האח הגדול. לא ברור איך ההפקה פספסה את הפרט הזה טרם כניסתה לבית (או האם מישהו שם קיווה שפשוט הגולשים ישכחו) אבל היא הודחה אחרי יום אחד בלבד בתכנית ומיהרה לפרסם התנצלות בפייסבוק: "אי אז בשנת 2013 הצהרתי שהיטלר לא היה אדם רע ומיד הבנתי איזו טעות איומה עשיתי, שסופו של דבר חזרה לרדוף אותי. באותו הזמן סבלתי מדיכאון חמור והתמכרות לסמים. ניסיתי להתאבד בשנת 2012 ולקחתי מנת יתר של גלולות מרשם. רציתי למות. הרגשתי חסרת ערך ואיבדתי קשר למציאות. זו הייתה בהחלט הנקודה הנמוכה ביותר שהגעתי אליה אי פעם בחיי והיום אני באמת מצטערת. עשיתי הרבה טעויות שאני לא גאה בהן. אני מצטערת מעומק הלב על הפזיזות, חוסר האחריות והאנוכיות שלי. אני מקווה שכולם יוכלו לסלוח לי על הסבל שגרמתי. אני רוצה להיות מודל טוב לחיקוי עבור הבת שלי. אני מקווה לקבל הזדמנות שנייה לעשות את הדברים נכון".

בחלק השני של התגובה היא הבהירה: "כולנו עושים טעויות בחיים, ואני עשיתי למרבה הצער הרבה טעויות. אני בשום אופן לא תומכת בנאצים, לא בגזענות ולא באנטישמיות. זו הייתה טעות רשלנית שעשיתי בשנת 2013 בזמן שסובל דיכאון חמור, התמכרות לסמים, והתאבדות. "אני מתנצלת בענווה בפני כל מי שנפגע או נעלב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

פוסט ההתנצלות

Back in 2013 I made a statement about Hitler not being a bad person, and immediately realized soon after that I had made...

Posted by Tila Tequila on Saturday, August 29, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully