וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה עובד! כך תשלטו על הטלוויזיה והסטריאו עם הסמארטפון

30.8.2015 / 11:40

אפליקציית Quick Remote של LG מפתיעה לטובה במבחן מול האפליקציות המתחרות המובילות בחנות של גוגל. לכל הפחות, היא תעזור לכם להעביר ערוץ בטלוויזיה במסדרון בזמן ההמתנה לרופא

זוג יושב על הספה. ShutterStock
הכי כיף פשוט לשגע את מחזיק השלט./ShutterStock

יש לא מעט אפליקציות בחנות של גוגל המבטיחות לסייע לנו לארגן את אפוקליפסת השלטים שמתחוללת לנו בסלון, ולשלוט בכל המדיה שלנו דרך הסמארטפון. עם זאת, בדיקה של עשר האפליקציות המופיעות בראש החיפוש "Remote Control" בגוגל פליי לא הניבה תוצאות מרגשות במיוחד, וכל האפליקציות נכשלו אחרי זמן קצר בשל אי-התאמה לדגמים שונים של טלוויזיות, מערכות סטריאו ורסיברים או בשל סרבול יתר ואי-יעילות כללית.

עם זאת, אפליקציית Quick Remote המותקנת בילט-אין במכשירי LG הצליחה להפתיע את כל מי שצפה בה בפעולה. בעזרת תפריטים פשוטים בעברית תוכלו לבחור את סוג המכשיר שתרצו לשלוט עליו, לציין את היצרן ולהגיע לפאנל יעיל, שיאפשר לכם לשחק עם הגדרות המכשיר, לכבות ולהדליק אותו, להגביר ולהנמיך את עוצמת הקול ועוד.

מעבר ליעילות של האפליקציה, היא מעולה גם לביצוע מתיחות משעשעות בבתים של חברים או להחליף ערוץ אם אתם יושבים בתור לרופא ונתקעתם במקרה מול תכנית אירוח שעוסקת בקריאת מחשבות מכף היד בטלוויזיה במסדרון.

חשוב לציין שהאפליקציה מתקשה לתפקד עם הממירים של יס והוט (נבדקו כמה דגמים) אך בכל הנוגע לטלוויזיות ומערכות סטריאו, Quick Remote מסתנכרנת בזריזות ויעילה להפליא. אם תרצו אפליקציה ייעודית לטלוויזיה שלכם, תוכלו למצוא אחת בקלות בחנות של גוגל לפי שם היצרנית, אבל אם תרצו את האפליקציה הזו תוכלו למצוא אותה להורדה כקובץ APK בפורומים שונים ברשת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוחרים מכשיר./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוחרים יצרן./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ומתחילים לשלוט./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully