וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורידו עכשיו: משחקים שווים למובייל - בחינם לזמן מוגבל

אורי סגל

31.8.2015 / 13:02

בנו רובוט, נצחו במרוץ חלליות ואמצו אסטרטגיה מושלמת כדי לנצח במלחמה. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

A Mechanical Story

הצטרפו למכונאי ביום עבודה שגרתי בו הוא מגלה בכל פעם מחדש הפתעות; עזרו לו לבנות ולתקן את חברו הטוב הרובוט תוך כדי התגברות על אתגרים רבים הפרוסים על פני 48 רמות קושי שונות המעוצבות בקפידה. בכל פעם תעמוד לפניכם בעיה מכנית אחרת שתצטרכו לפתור.

תוכלו ליהנות מארבעה עולמות שונים ולקבל הדרכה אינטראקטיבית, שתעזור לכם לעבור את הפרקים הראשונים של המשחק בהצלחה. העיצוב של המשחק מרהיב, הוא מאויר בקפידה, מהנה במיוחד ומתאים למגוון גילים.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.80 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Kapsula

הצטרפו למשחק פאזל בסגנון תחרויות מרוצים, המתרחש בחלל. המרוץ העתידני מעמיד לפניכם אתגר נהיגה לא פשוט, המשלב התחמקות ממכשולים בכביש המפותל העובר בין המושבות השונות מחוץ לכדור הארץ. חושבים שאתם נהגי מרוץ מיומנים? העמידו את הנהיגה שלכם במבחן במסלול מסוכן ומלא מכשולים.

העיצוב של המשחק מזכיר משחקי ארקייד ומאופיין בצבעים פסיכדליים. איך משחקים? עלו על ההגה, התניעו את החללית וצאו לדרך. היזהרו ממפגעים והקפידו להישאר בנתיבים המסומנים.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 7.60 שקלים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Agent RX

חולמים להיות גיבורים? הגנו על הבסיס הסודי של ISEN בעזרתו של הסוכן RX, מנעו מהמידע המסווג ליפול לידיים הלא נכונות והצילו את האנושות! המשחק משלב חידות המפתחות את החשיבה, ובמהלכו תצטרכו להסוות את עצמכם בשטח, לפתור חידות, לנצח את האויבים ועוד.

המשחק בעל ממשק פשוט ונוח ובעל עיצוב תלת-ממד בסגנון מדע בדיוני. איך משחקים? במהלך המשחק יופיע הסיפור שלפיו יהיה עליכם לפתור את החידות, להתגבר על מכשולים ולהביס את האויבים. אוהבים גאדג'טים? השתמשו בשכלולים שברשותכם כדי להתקדם ולנצח.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 7.60 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Glunk

סיבוב הבירות יוצא עכשיו! מחפשים דרך חדשה ומשעשעת לקבוע מי מהחברים יזמין את סיבוב הבירות הבא? Glunk היא אפליקציה משעשעת בעלת ממשק פשוט נוח וקל לשימוש המאפשרת לכם להגריל באופן אקראי את החבר הבא שתורו להזמין.

איך משתמשים באפליקציה? הכניסו את שמות החברים הנוכחים במפגש ולחצו על הכפתור האדום למעלה. מי שיעלה בהגרלה הוא האיש שיהפוך את כולם לקצת יותר שמחים. אחד החברים עזב את המפגש מוקדם מהצפוי? אל דאגה, באפשרותכם להשהות את הקבוצה ולפתוח קבוצה חדשה עם שמות הנותרים כך שהחברים שנותרו יכולים להמשיך לשתות.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.50 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Stratego Multiplayer

אוהבים את משחק הקלפים הקלאסי "מלחמה" ומחפשים כל היום עם מי לשחק דמקה? מעכשיו ניתן לשלב בין השניים באמצעות משחק שכולו כיף. המשחק משעשע וצבעוני, בעל ממשק פשוט ונוח לשימוש.

מטרת המשחק: נצחו את היריב במלחמה והגיעו אל הדגל. איך משחקים? תחילה עליכם לסדר את החיילים לפי אסטרטגיה ולהציב את הדגל במקום בו המתחרה שמולכם לא יוכל להגיע אליו. בחרו בחייל איתו תרצו להתנייד על הלוח ובחרו במשבצת אליה תרצו להגיע. תוכלו לבחור במשבצת הסמוכה או אפילו במשבצת של היריב מה שיגרור מלחמה.

שימו לב: בשונה ממשחק "מלחמה" המוכר, בו המספר הגדול הוא המנצח, במשחק הזה החוק מתהפך - הקטן יותר מנצח. חושבים שיש לכם אסטרטגיה אפקטיבית? במשחק הזה האסטרטגיה הינה רק חלק קטן מהדרך לניצחון - החלק העיקרי המוביל לניצחון הוא דווקא המזל.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 17.30 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully