וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכחה לקיום חוצנים? נאס"א מגיבה לתמונת האישה ממאדים

אילן גלר

1.9.2015 / 6:17

לא מעט תמונות, שתיעד הרובר של סוכנות החלל האמריקנית, מציגות אובייקטים חשודים בנופים הצחיחים של כוכב הלכת האדום. הפעם נאס"א החליטה לשים סוף ללחשושים ברשת בדבר הוכחה לקיומם של חיים מחוץ לכדור הארץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חול וחול./מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך השבועות האחרונים הופצו ברשת תמונות שצולמו על ידי הרובר של סוכנות החלל האמריקנית על פני כוכב הלכת מאדים. כמו במקרים דומים רבים אחרים, בתמונות הללו הבחינו הגולשים במה שנראה כמו אישה זקנה המהלכת על פני הפלנטה ובמעין חיה המזכירה מעט איגואנה. מכאן הדרך הייתה קצרה לקונספירציות שונות ומשונות אודות התגליות שנאס"א מעדיפה להסתיר מהציבור (אך בכל זאת מפרסמת צילומים שלהן ללא כל חשש).

אך בניגוד למקרים רבים אחרים, הפעם החליטו בסוכנות לענות לגולשים ולהבהיר כמה עובדות שהלכו לאיבוד (או שמעולם לא הוזכרו) בדיונים ברשתות החברתיות. אז במה באמת מדובר? אם היה לכם ספק, הרי שכעת נאס"א מודיעה רשמית כי למיטב ידיעתם, בהחלט לא מדובר בהוכחות לחיים על מאדים.

"האישה הזקנה" היא לא יותר מערימת אפר וסלעים, במקום שבו ייתכן כי זרמו מים לפני יותר משלושה מיליארד שנים. לדבריהם, דמות האישה לא זזה במשך חודשים מאז צילום התמונה, כך שהסיכויים להיותה יצור חי אפסיים. בנוסף, מה שהגולשים לא לקחו בחשבון זה שדמות האישה מאוד קטנה וממש לא מתאימה לפרופורציות אנושיות.

דברים דומים מוסרת הסוכנות גם לגבי דמות האיגואנה: "אין לנו שום הוכחה לקיומן של איגואנות על פני המאדים כרגע", נמסר. "חיות כאלו יהיו ממוקמות בהרבה יותר גבוה בשרשרת המזון - הרבה מעבר להתפתחות החיים שאנו סבורים שאי-פעם התקיימו על מאדים". האם כל זה יספיק על מנת להרגיע את מחשבות הקונספירציה? זה כנראה רק הצית יותר את הדמיון של חובבי החוצנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם כאן - רק חול./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully