וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסגוואי של הסלבס: הכירו את ה- IO Hawk

אילן גלר

4.9.2015 / 5:20

הגאדג'ט החמוד הזה, המכונה הוברבורד, זכה לאחרונה לפרסום רב בתור כלי התחבורה האישי של מפורסמים אמריקנים רבים

יוטיוב

מי שהיה בסביבה כשמכשירי הסגוואי הראשונים החלו להופיע ברחובות, בוודאי זוכר שכלי התחבורה האישי המוזר הזה היה אמור להיות התחליף האולטימטיבי לרכיבה באופניים ואולי אפילו להליכה. בסופו של דבר עושה רושם שהשימוש העיקרי (אם לא היחיד) בו הוא לצורך הדרכת תיירים, ואחד ההסברים המרכזיים לכך הוא - הסגוואי אף פעם לא הפך למגניב; מובילי הדעה ומפורסמים ממש לא מיהרו לאמץ אותו.

מסיבה זו בדיוק, ייתכן בהחלט שה"הוברבורד" יצליח במקום שבו הסגוואי נכשל. הוברבורד הוא מעין סגוואי ללא מוט או הגה והשליטה בו דומה מאוד: נשענים קדימה על מנת לנוע ואחורה כדי לעצור, מניעים את משקל הגוף מצד לצד על מנת לפנות. מהירות הנסיעה המקסימלית עומדת על כעשרה קמ"ש, עם טווח שכנראה לא יספיק בכדי לקחת אתכם מחוץ לעיר, אך בוודאי יסייע לכם להגיע בקלות מהבית למשרד ובחזרה, או לכל הפחות יניע אתכם בחדר ההקלטות או בין חזרות למופע.

והפעם, הסלבס דווקא ממש מתלהבים. שחקן ה-NBA ג'.אר סמית' רכב עליו כל הדרך לגמר הליגה, ואילו הראפר וויז חליפה נעצר כשניסה לנסוע על הגאדג'ט הקטן לתוך נמל התעופה של לוס אנג'לס. מעניין לציין כי מחירו של המכשיר דווקא אינו מגביל אותו רק לאלפיון העליון. בארה"ב ניתן להזמין הוברבורד איכותי תמורת כ-1700 דולרים, ואת הדגמים הזולים והפשוטים יותר תוכלו לקנות בכ-320 דולרים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully