וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוצר של מיינקראפט בדיכאון - מזה שהוא מיליארדר

אילן גלר

2.9.2015 / 5:29

הבעיה עם זה שיש לך הכול היא שנגמרות לך הסיבות להמשיך לנסות ולהתאמץ. האינטראקציה עם אנשים הופכת בלתי אפשרית" - כך כתב יוצר המשחק הפופולרי מיינקראפט, שמכר אותו תמורת 2.7 מיליארד דולרים

מיינקראפט. ShutterStock
אימפריה לא תעשה אתכם מאושרים./ShutterStock

מרקוס "נוטצ'" פארסון השוודי הוא היוצר של משחק המחשב Minecraft - בין הלהיטים הגדולים והרווחיים ביותר של השנים האחרונות. לאחר שהצליח להפוך את המשחק ללהיט בינלאומי אדיר, הוא מכר את המותג והחברה שהקים למיקרוסופט תמורת סכום מדהים של 2.7 מיליארד דולרים. זה היה אמור להיות סיום מעורר השראה לאחד מסיפורי ההצלחה הגדולים של תעשיית הגיימינג אולם כעת מתברר שההצלחה הגדולה בהחלט לא הפכה את פרסון לאדם מאושר.

במהלך סוף השבוע האחרון הוא העלה לחשבון הטוויטר האישי שלו מספר רב של ציוצים שלא ניתן לפרש אותם אלא כקריאה נואשת לעזרה מצד אדם הנמצא בדיכאון עמוק. "הבעיה עם זה שיש לך הכול", כתב פרסון, "היא שנגמרות לך הסיבות להמשיך לנסות ולהתאמץ. האינטראקציה עם אנשים הופכת בלתי אפשרית". לדבריו הוא בודד, חסר חברים, ולא מצליח לשמור על זוגיות של יותר מכמה ימים עם אף דייט.

חלק מהפידבק שאותו קיבל היוצר, המוערך מצד הגולשים, הוא קריאה להפנות חלק מהונו לטובת לזולת, בקשה שאותה קיבל דווקא בשמחה. נציין כי עד כה לא נהג בצנעת יתר בכל הקשור לכספו: לפי הדיווחים, חודשים ספורים לאחר עסקת המכירה כבר מיהר נוטצ' לרכוש ב-70 מיליון דולרים את אחת האחוזות הגדולות והיקרות בשכונת בברלי הילס. אולי גם זה יכול להיות שיעור על גבולות האושר שאפשר לקנות בכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully