וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשלי מדיסון: "הפריצה רק הביאה לגל של נרשמים חדשים"

2.9.2015 / 4:46

בניגוד להערכות כי באתר הבגידות היו רק 12,000 נשים אמיתיות, הנהלת החברה מצהירה כי "בשבוע האחרון בלבד, מאות אלפי משתמשים חדשים נרשמו לפלטפורמה, בהם 87,596 נשים"

האקרים פרצו לאתר ההיכרויות אשלי מדיסון ומאיימים לחשוף פרטים. יותם רונן
איך אפשר להאמין לכם?/יותם רונן

חשיפת פרטיהם האישיים של 37 מיליון משתמשי "אשלי מדיסון" הסתכמה עד כה בנזק אדיר: משפחות הרוסות, סחיטות, הטרדות, שיימינג, מקרי התאבדות ותהלוכה בלתי נגמרת של שערוריות המשך. אבל במטה החברה בקנדה משדרים מסר עדכני לפיו לא רק שהעסקים נמשכים כרגיל, אלא אף משגשגים מאי פעם.

לאחר שמנכ"ל החברה, נואל בידרמן, שפתח חזית אישית ולוהטת מול ההאקרים, פרש מתפקידו ביום שישי האחרון, החברה פרסמה אתמול פוסט בבלוג של אתר ההיכרויות, בו כתבה כי "התחזיות האחרונות בתקשורת המנבאות את מותו הקרב של 'אשלי מדיסון' מוגזמות לאין שיעור. החברה ממשיכה בפעילותה היומיומית גם בזמן שהיא מתמודדת עם גניבת המידע הפרטי שלה על ידי האקרים פושעים".

"למרות שהעסק והלקוחות שלנו הותקפו, אנחנו צומחים", מצהירה החברה , "בשבוע האחרון בלבד, מאות אלפי משתמשים חדשים נרשמו לפלטפורמת אשלי מדיסון". החברה מתייחסת גם בעקיפין לטענות לפיהן באופן יחסי היה בלתי אפשרי כמעט לאתר אישה אמיתית בין עשרות המיליונים, ומציינת כי המצטרפים הטריים "כוללים 87,596 נשים", כאשר לפי הערכות ובדיקות של אתר גיזמודו נראה כי מספרן הכולל באתר עמד על כ-12,000 לכל היותר.

אילוסטרציה. ShutterStock
ברוכים הבאים./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully