וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור השישי: אינטל השיקה את המעבדים החזקים ביותר שפיתחה עד היום

2.9.2015 / 10:11

גאווה ישראלית: המעבדים פותחו בהובלת מרכזי הפיתוח של אינטל בחיפה ויגיעו בעתיד הקרוב לעשרות מיליוני מחשבים ומוצרים נוספים מתחום "האינטרנט של הדברים" ברחבי העולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פותח בהובלת אינטל ישראל./מערכת וואלה!, צילום מסך

אינטל השיקה היום (ד') את מעבדי6th Generation Intel Core , שפותחו בהובלת צוות ישראלי במרכז הפיתוח בחיפה. המעבדים החדשים, המכונים Skylake, הם המתקדמים והחזקים ביותר שפיתחה אינטל עד היום.

הדור השישי של מעבדי אינטל צפוי להגיע למגוון סוגי מחשבים והתקנים - החל ממחשבים זעירים (Computing Sticks) ועד מחשבים שולחניים ומחשבים נישאים.

"זו הצלחה מדהימה למוצר שעבדנו עליו יותר מארבע שנים", התגאתה שלומית וייס, סגנית נשיא באינטל העולמית וראש הצוות שפיתח את המעבדים החדשים. "למעבדים הללו תהיה בשנים הקרובות השפעה על כל תחומי החיים, מחינוך ורפואה ועד למשחקים וסרטים".

מנתוני אינטל עולה כי יותר מ-600 מיליון מחשבים, הנמצאים כיום בשימוש בעולם, הם בני 5 או יותר. מחשבים אלה זקוקים לזמן רב כדי להתעורר, הסוללות שלהם אינן מחזיקות מעמד זמן רב והם לא מסוגלים לנצל את כל החוויות החדשות הזמינות כיום.

הודות למעבדים החדשים, המבוססים על טכנולוגיית הייצור 14 ננומטר של אינטל, מעבדי הדור השישי מספקים יותר מפי שניים ביצועים, מאריכים את חיי הסוללה פי שלושה ומציעים גרפיקה טובה יותר פי 30 למשחקים ו-וידיאו בהשוואה למחשב בן 5 שנים בממוצע. בנוסף, המחשבים החדשים עם מעבדי הדור השישי של אינטל יהיו דקים וקלים במחצית בהשוואה למחשבים הקיימים, יתעוררו מהר יותר וחיי הסוללה שלהם יספיקו ליום שלם.

מחשבים עם מעבדי סקיילייק יעניקו חוויה ויזואלית משופרת ולא יתקשו להריץ תכני וידאו ברמה של K4. בנוסף, מעבדי סקיילייק יגיעו גם למכשירים אלקטרוניים מתחום "האינטרנט של הדברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully