וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת התגייסה לעזור לה למצוא את אבי תינוקה - אבל זו הייתה רק מתיחה

2.9.2015 / 12:22

אחרי סטוץ בלילה האחרון באוסטרליה, נטלי הצרפתייה בת ה-26 שבה לביתה וגילתה כעבור כמה חודשים שהיא בהריון. היא ביקשה את עזרת הגולשים באיתור אבי התינוק אך התברר במהרה שמדובר בקמפיין ויראלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נטלי אמיוט - שחקנית שרצתה לשים את מולולובה על המפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדיקת אבהות - גרסת המדיה החברתית: נטלי אמיוט סיפרה לגולשים שהיא זכתה ללילה בלתי נשכח בסוף המסע בן שלושת החודשים שלה לאוסטרליה. את הלילה ההוא היא בילתה עם גבר מקומי שכבש את לבה, אלא שאת שמו של האלמוני נטלי לא הספיקה לברר לפני שהשניים נפרדו. כנראה באותו הבוקר זה נראה זניח אבל פרט המידע הזה היה עוזר לה במיוחד כשהתברר לה שהיא בהריון מליל האהבים החד-פעמי.

בניסיון לאתר לכאורה את זהותו של הגבר, העלתה הצעירה הצרפתייה בת ה-26 ליוטיוב ולפייסבוק סרטון, בו היא מתארת כיצד גילתה שישה שבועות לאחר שחזרה הביתה, כי הביאה איתה מזכרת בלתי מתוכנן: "שלום אני נטלי ואני מצרפת והיום אני מצלמת את הווידאו הזה כי אני זקוקה לעזרתכם. לפני שלושה חודשים הגעתי למולולובה, זו הייתה תקופה מדהימה, פגשתי אנשים מדהימים. בלילה האחרון עשינו מסיבה. פגשתי בחור ממש חמוד. עבורי זו הייתה אהבה ממבט ראשון, והיה לנו לילה יפהפה".

היא סיפרה סיפור מורכב על כך שהם נפגשו בבר אירי והמשיכו למקום בילוי נוסף לפני שסיימו את הלילה במלון. "למחרת בבוקר נסעתי הביתה לפריז ואיבדתי את הטלפון שלי עם המספר שלו, אז אין לי איך ליצור איתו קשר", הסבירה נטלי בקטע הווידאו, שהפך לוויראלי בהתאם למתכנני המתיחה.

"אני רועדת ובוכה עכשיו... מה אם הוא לא רוצה לראות אותי ? אולי הוא ביישן. אני כל כך בודדה כרגע", כתבה השבוע בפייסבוק שלה, "בבקשה, לא חשבתי שזה יגיע לחדשות, אני רק רוצה לראות אותו שוב, סליחה... אין לי כלום. אם לא אמצא אותו, אחזור הביתה".

אם גם אתם הייתם מהגולשים הרבים שלא האמינו לתסריט, שכמו נלקח מקומדיה רומנטית, והטילו ספק בכל הסיפור - צדקתם. סרטון שפורסם היום חשף את הקמפיין והבהיר שמדובר אך ורק בניסיון להביא תיירים למולולובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully